Hotel Pensió 2000

Hotel Pensió 2000
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pensió 2000 voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pensió 2000 in het Nederlands

locatie prima, verder geen goede ervaring

Anoniem
25-10-2016

De locatie is prima, kan niet beter. Maar de ontvangst was niet echt vriendelijk. Om in het pension te komen, moet je eerst 50 traptreden beklimmen.

Het is dus beslist geen pension voor mensen met kinderen en mensen die niet goed ter been zijn! De kamer was (redelijk) schoon maar de badkamer was echt vies met schimmel tussen de voegen. Verder is de inrichting in onze ogen niet echt Spaans maar een verzameling rommel uit de jaren zestig. Conclusie: wij zouden het niemand aanbevelen. We zijn geen zeurpieten maar dit viel echt tegen!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prima plaats om te zijn, zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Centraal en toch rustig. Ruime kamer en goed schoon! Dichtbij alle bezienswaardigheden o.a gotische kathedraal. En toch rustig in de nacht! Heerlijke patio om even bij te komen en een kopje thee of koffie te drinken (gratis). Een echte aanrader, dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pensió 2000 in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pensió 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.