Appartement Parlament

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Parlament voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Parlament in het Nederlands

Ideale ligging

dick
15-5-2009

Prima ligging, 2 minuten lopen van 3 metrostations, 15 minuten lopen naar Ramblas. 2 Bakkerswinkeltjes 3 huizen verder en een spar. Schoon en van alles voorzien. Enig minpuntje: kleine douche voor grote mensen, niet echt ideaal om lekker in de zon te zitten op terras en kan gehorig zijn door bovenburen. Contacten lopen prima met nederlandse beheerder via sms en/of email.

Dick en partner

Gereisd Met partner in mei 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Parlament

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parlament in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parlament zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.