Appartement Park Guell

1 review over Appartement Park Guell in het Nederlands

Heerlijk vlakbij openbaar vervoer en Park Guell

gewooneenmailtje
9-5-2016

Een Heerlijk Groot appartement met veel ruimte en maar dan alle voorzieningen, Wasmachine, haardroger.

Is eventueel goed te koken, raad ik af Super Tapas Tent op de hoek, Delicias !!!

Bushalte voor de deur en metro op kleine 600 meter, echter wel steile heuvel, op de heen weg geen probleem !! dan ga je eraf. Verder Dakterras met heerlijk uitzicht. Alleen indien je 'S nachts aankomt verwacht dan geen warm welkom, maar goed Half 2 is ook geen grappige tijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Park Guell in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Park Guell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.