Hotel Paral.lel

7.2Goed

31 reviews over Hotel Paral.lel

• 3G Seelen23-06-2017

Slechte ervaring

Veel lawaai . Overdag en 's nachts Men was bezig met een lift renovatie. Tot overmaat van ramp viel ook de andere nog luit.Geen waarschuwing vooraf dat dit tot overlast zou leiden anders hadden we dit hotel niet geboekt Om 16.00 was de kamer nog niet opgemaakt Dus geen aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Brigitte20-05-2016

prima centrale overnachting met honden

Gratis wifi in heel het hotel werkte prima. We boekten rechtstreeks en ontvingen een fles wijn bij aankomst. De junior family suite op de 5e verdieping heeft een moderne strakke zwarte uitstraling en heeft een leuk dakterras met 2 zitplaatsen op een bankje, 2 op strandstoelen en 2 op eetstoelen met tafeltjes. Uitzicht is alleen op andere gevels. Alles was recent opnieuw geverfd. 1 twee persoons bed en een bedbank met 2 slaapplaatsen welke van goede kwaliteit was. Bar met 2 stoelen, open leg- en hangkast, Kluisje, minibar en tv. Er lag een schrijven dat je geen eten van buiten mee naar binnen mag nemen. Wegwerpscheermesjes en tandenborstels in de moderne badkamer. Alles zag er netjes en schoon uit. Je hebt nauwelijks geluidsoverlast van straat. Onze 2 honden waren welkom, daar betaalden we wel 2x eur 11,00 voor per overnachting. Tegenover het hotel is een parkeergarage, Park Me. Omdat de auto’s achter elkaar geparkeerd worden, dien je je autosleutel in te leveren. Dat is goed gegaan. Je betaalt ongeveer eur 24,00 per 24 uur. Ongeveer 20 minuten lopen verwijderd van de Ramblas. Placa Catalunya en de Font Magica is ongeveer 15 minuten lopen, evenals winkelcentrum Maremagnum aan zee. In de directe omgeving van het hotel bevinden zicht bakkers, een supermarkt, geldautomaat, bars en restaurants en fastfood keten aan de overkant. De deuren van de hotelkamers slaan hard dicht en de lift is wel gehorig. Je kunt ontbijten in het hotel maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Er is een ruimte om je bagage te stallen

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9karin07-10-2015

fantastisch

Keurig hotel en goed ontbijt. Ligt gunstig en personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Emily02-06-2015

Goed hotel, mooie locatie

Hotel ligt op een goede plek. Loopafstand van uit-en opstapplek van de Aerobus. En de stad ligt er ook aan je voeten. Wil je niet lopen? De bus en metro liggen ook bijna naast de deur. En eten kun je er overal in de buurt halen. Hotel is verder zeer netjes en schoon. Wij hadden een kamer aan de achterkant en hadden totale rust, geen lawaai van de drukke straat. Helaas is het hotel zelf wel gehorig en werden dus wel wakker van andere hotelgasten. Vervelend maar niet doorslaggevend voor een goede beoordeling!

Gereisd met partner in mei 2015

• 8frank & bert28-10-2011

redelijk goed voor 2*

Zijn er geweest van 22 tot 25 oktober. Helaas hadden we nog geen vernieuwde kamer, zijn wel met poetsvrouw gaan kijken. Volgens personeel zijn ze volgende maand allemaal vernieuwd, volledig nieuwe badkamers en vloer. Ontbijt is redelijk uitgebreid voor een 2* hotel, de ligging vh hotel is ook iedeaal. Hebben veel te voet gedaan nadat we de eerste dag de hop of tourbus gedaan hadden, een aanrader je ziet bijna alle bezienswaardigheden. Goede tappas geeten in Ticket. Hotel zeker een aanrader, wat betreft het onbijt, ligging en rust s'avonds.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8C16-05-2011

Goed hotel.

Goede ligging, metro om de hoek, rambla/havens is goed te lopen, het ontbijt is goed veel keuze, kamers waren schoon.

Nadeel dat het matras en de kussens enorm hard zijn en het is behoorlijk gehorig.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Smits22-10-2010

Top hotel

Zeer gunstig gelegen, heel erg schoon, prima kamers en sanitair, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Kortom een hotel om naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 6Dimitri16-11-2009

Goed zat

niet veel bijzonders, wel een degelijk hotel met een hele goede ligging. Kan heel goed dienen als een uitvalbasis om Barcelona te verkennen. Iig voor de betaalde prijs krijg je voldoende voor je geld

Gereisd met partner in februari 2003

• 7george03-10-2009

goede uitvalsbasis

• perfecte ligging.
    • alles op loopafstand.
    • kamer netjes schoongemaakt.
    • wel wat lawaaierig.
    • geen ontbijt nemen, om de hoek zit bakkertje.
    • met nachtportier (handig voor de stappers)
    • volgende keer zeker weer.
    • boek via site van Vueling = goedkoopste

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Hermans Alexandra02-10-2009

Aanrader

Sept. 2009 : superproper hotel - geen ontbijt genomen (is ook niet nodig, want je ontbijt gewoon in de stad) - erg nette kamer - wel zeer harde matrassen - vrij rustige buurt - hotel zelf is niet goed geïsoleerd, maar dat stoorde niet echt (je zit per slot van rekening in een stad ..) op korte wandeling van Ramblas en Boqueria - dus vrij centraal gelegen - meer dan zijn 2 sterren waard ! Absolute aanrader !

Gereisd met partner in oktober 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats