Hotel Palace

6 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

Terug naar jaren 20

freek_2
23-9-2010

Prachtig Art Deco hotel met een geweldige uitstraling.

Tijd heeft stil gestaan maar de luxe is van nu !!

2007

Lang weekend hier verbleven, fantastische service

Alexander Geyssens
28-6-2007

Lang weekend hier verbleven, fantastische service. Kamer was perfect, ruim, 2 mooie badkamers (!), goed bed, zithoek enz.

Ontbijt was alles voorhanden!

2006

Inkomsthal straalt de klasse weer van vroegere glorietijden. Ontvangst is fantastisch. Een grote domper op dit alles is echter de kamer en dan vooral de badkamer die snel een opknapbeurt nodig heeft. Voor dit zeker geen aanrader!

Fantastische "oude" klasse ! Nieuwe 5 sterren hotels zijn

Rafael Van Assche
    29-1-2006

Fantastische "oude" klasse ! Nieuwe 5 sterren hotels zijn uiteraard anders en voor sommigen beter maar de service van dit hotel is fantastisch. Geboekt als een midweek en echt genoten van de oude flair van filmsterren en staatsleiders.

2005

Hotel met alle nodige service

Kristin
      9-12-2005

Hotel met alle nodige service. Doch zijn tijd voorbij. Ik zal er niet meer snel terug boeken. Prijs/kwaliteit kan veel beter!

Fantastisch hotel in chique sfeer, erg leuk voor een samen

J. van der Heijden
        7-11-2005

Fantastisch hotel in chique sfeer, erg leuk voor een week-end samen er helemaal uit, niet geschikt voor kinderen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.