Hotel Occidental Reding ***

Hotel Occidental Reding ***

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Reding voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Occidental Reding in het Nederlands

goeie ligging, goed hotel.

de Jong, 2-10-2009

ligging was goed, personeel in hotel was vriendelijk. kamers werd netjes schoongemaakt. de dag van vertrek moesten we om 12 uur pas de hotelkamer uit, dat was erg fijn.

Een prima hotel en overal dichtbij

Carla, 2-6-2008

Een prima hotel en overal dichtbij.

Een prima hotel op zeer goede lokatie

Jori, 1-6-2005

Een prima hotel op zeer goede lokatie. Het hotel ligt in een rustige straat, terwijl je je eenmaal om de hoek direct in de gezellige drukte van het (oude) centrum van Barcelona begeeft. Een ideaal uitgangspunt voor een lang weekend Barcelona dus. De kamers zijn niet groot maar wel netjes. Het ontbijtbuffet is ok. Wij betaalden een aantrekkelijke prijs via Lastminute.com.

Wij verbleven in mei 2004 in het Reding hotel en hadden er

Darline en Philippe, Mieke en Marc, 15-1-2005

Wij verbleven in mei 2004 in het Reding hotel en hadden het er best naar onze zin. Een goed 3sterren hotel. Zeer centraal gelegen en toch weg van de drukte. Vriendelijk onthaal,verzorgde kamers en een verzorgd klein ontbijtbuffet maar voldoende! Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit.

Bij de volgende citytrip naar Barcelona kiezen we zeker opnieuw het Reding hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Reding in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Reding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Reding scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: