Hotel Oasissterster

• Aan zee

195 reviews over Hotel Oasis

• 7Visser14-11-2013

prima hotel

wij zijn van 3 november tot 7 november hier verbleven, prima hotel, simpel maar voldoende, gunstige ligging, aardig personeel en de kamer is netjes schoon. Ontbijt netjes verzorgd, niet heel veel keus maar ook weer voldoende. Wij zouden hier zo weer naar toe gaan!

Gereisd met partner in november 2013

• 8schols rudi11-11-2013

prima hotel

Hotel ligt op een idiale plek om barcelona te ontdekken, wandelafstand van de haven ,de ramblas en leuke pleintjes . hotelamer was dik in orde ,vriendelijk personeel .Het ontbijt was basic maar goed, echt een aanrader voor de prijs . Fam Schols-Zulj

Gereisd met partner in november 2013

• 8Karin Hakkert27-10-2013

Gunstig gelegen hotel

Het hotel is zeer gunstig gelegen t.o.v. strand, centrum en metrohalte. De kamer was prima voor een paar dagen, de bedden wel wat aan de harde kant en wat aan de korte kant. Ontbijt was simpel en er was geen variatie. Prima prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Henk27-10-2013

Prachtige plek voor stedentrip

Makkelijk te bereiken. Metro en busopstapplaatsen in de buurt. Dicht bij het centrum. Schone kamer met goede bedden. Ontbijt prima.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Helena26-10-2013

Centrale ligging.

Net terug van 5 dagen Barcelona. Echt een heel fijn hotel. Ik sluit mij aan bij de andere positieve beoordelingen. Het hotel ligt heel centraal en ook vlakbij de wijk El Borne, je hoeft alleen de straat over te steken. Schone moderne kamers en vriendelijk personeel. Wij betaalde voor de taxi naar het vliegveld van Barcelona € 26,00. Beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Laura21-10-2013

Prima hotel in een leuke omgeving

Het hotel ligt in een leuke wijk, zo'n 10 min. lopen van het strand. Het hotel is netjes, de kamers mooi ingericht en schoon, met een prima bed. Uitzicht op een piepklein binnenplaatsje, maar wij vonden dat niet erg. Ontbijt was voldoende. Erg vriendelijke personeel aan de receptie. Als je vanaf het vliegveld met de aerobus naar plaza del catalunya gaat en vandaar met de metro naar station Barcelonetta en dan stap je praktisch voor de deur uit.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 8harry21-10-2013

Goed hotel met prima ligging.

Prima kamer zonder enig uitzicht met goede en moderne badkamer. Matig ontbijt. Vriendelijk personeel en receptie. Goede ligging t.o.v. strand en centrum.

Gereisd met partner in september 2013

• 8puck090631-07-2013

aanrader!

Met de aerobus voor € 5,90 pp naar plaza del catalunya en vandaar een kleine 20 minuten lopen. Hotel ligt prima. (5-10 min. ramblas en haven) Vriendelijke receptie die niets te veel is. Ontbijt is elke dag hetzelfde maar wel prima. De kamer (superieur) is zeer netjes en mooie meubels met een lekker bed. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Middelhofje18-07-2013

Zeer goed hotel, perfecte locatie

Op huwelijksreis geweest in dit hotel, het is dicht bij de haven, strand, en in het centrum. Perfecte locatie dus. Het is ongeveer 15 minuten van het vliegveld kostte ons toen 35 euro. Ontbijt was prima, je komt niks te kort maar had wel wat uitgebreider gekunt. De kamers zijn netjes en schoon ook een nette badkamer met toilet en douche verder niet zo bijzonder. Ook tv met USB aansluiting aanwezig kunt zo films van je USB kijken

Gereisd met partner in november 2012

• 8iris20-06-2013

Aanrader

Net terug van een citytrip van vier dagen,prima hotel,wel wat gedateerd,en op onze kamer was er lekkage uit het plafond.Verder vriendelijk personeel,hotel dicht bij de ramblas en het strand en metro.Een tip kijk uit voor zakkenrollers in de metro. Maar genoten van de prachtige stad en mooie omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2013

15 tips over Hotel Oasis

• antoinet, 06-05-2014

tapasfietstocht bij bajabikes ,dan zie je heel veel leuke plekjes van Barcelona en we hadden een leuke gids .Achter het hotel een groot park dat zeer de moeite waard is .En een dag met de hopbus is super .

• Ria, 10-05-2013

Tappasbas bij de haven. De hophop bus zijn een uitkomst. Je kunt het beste richting groene route opstappen omdat je anders kans loopt dat de bus vol is.

• Peter, 26-04-2013

-restaurants en bars richting strand kan je lekker en tegen een normaal tarief eten en drinken, in het centrum betaal je (uiteraard) de hoofdprijs -neem de airportbus (6 euro pp) vanaf het vliegveld naar centrum, vanaf daar is het 20 min. lopen naar hotel of je kunt de bus / metro nemen, openbaar vervoer is goed geregeld

4 vragen over Hotel Oasis

• Jits, 31-12-2015

vervoer van vliegveld naar hotel Oasis

Welke buslijn moet ik nemen vanaf het vliegveld naar hotel Oasis?

• Dennis, 28-10-2013

Minibar/ koelkast

Weet iemand of er in de superior kamers een koelkast/ minibar aanwezig is?

liese_1, 05-08-2014

Nee die is er niet aanwezig dat is wel jammer

• Lieneke Fransen, 01-10-2013

Haarfohn .shampoo en douchegel aanwezig?

Weet iemand of deze gebruiksvoorwerpen aanwezig zijn op de kamer of badkamer?

harry, 21-10-2013

Niet aanwezig