Hotel Oasis

Hotel Oasis
7,4

190 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Prima hotel voor bezoek aan de stad

J.
15-1-2015

Hotel Oasis in Barcelona is een leuk en net hotel dat gedeeltelijk mooi gerenoveerd is en op loopafstand van de haven en de Rablas ligt. De toeristenbus stopt bijna voor de deur en brengt je naar verder weg gelegen bezienswaardigheden. Ook kun je op korte afstand zo met de metro mee, dit gaat wel lekker snel maar je ziet dan niks van de stad. De kamers worden dagelijks opgeruimd en de bedden opgedekt. Een echt restaurant heeft het hotel niet, je kunt er alleen wel wat eten in de cafetaria met beperkte kaart.

Gereisd Met partner in november 2014

Fantastische locatie

Marleen van der Velde
27-9-2014

Super locatie, dicht bij de metro en trein. Vlakbij de haven maar je zit ook binnen 10 minuten in het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goeie ontbijtservice. Schonen kamers, wij hebben een prima tijd gehad en raden het hotel iedereen aan.

Gereisd Met partner in september 2014

Prima uitvalsbasis

Dick en Janny Kok
19-9-2014

Hotel Oasis is een prima hotel , trein en metro om de hoek. Prima bedden, mooie badkamer, vriendelijk personeel. Jammer dat er geen minibar op de kamer is. Boulevard met heerlijke restaurantjes, steakhouse La Pampa is een aanrader,

Gereisd Met partner in september 2014

Prima hotel

Jenny
15-9-2014

Goed hotel voor een weekend Barcelona. Ligging is perfect, vriendelijke en behulpzame receptie medewerker(s). Het internet werkte ook erg goed, dus kan ik de (negatieve) onderstaande reacties niet delen. Misschien hebben wij het geluk gehad dat het inmiddels is verbeterd!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

erg centrale ligging in de wijk barceloneta

fleur
27-8-2014

Het hotel ligt in een vriendelijke en gezellige buurt nabij de haven. Veel restaurantjes & bars. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt vonden wij ietwat karig en niet erg bijzonder van smaak. Op de hotelkamer miste we een balkonnetje. Kamers aan de straatkant gehorig, maar dit vonden wij niet erg storend. Airco is erg fijn. Kortom een prima hotel voor een paar dagen Barcelona.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Super fijn hotel

liese_1
5-8-2014

Het hotel ligt zeer centraal op 50 meter heb je de metro...100 meter de haven en je zit 5 min lopen van de Ramblas en 5 min van het strand. Ideaal!

Gereisd Met partner in november 2013

vriendelijk personeel

Siem
17-5-2014

Ik kan de reacties van andere bezoekers mei 2014 bevestigen. Vriendelijk personeel met zelfs een beetje humor. Uitstekend ontbijt. Goede, maar wel luidruchtige (veel verkeer) ligging. Alleen de voorzieningen in onze standaard kamer waren iets minder. Goede bedden, inderdaad schoon, maar douchekop hing scheef en afstandsbediening airco kapot. Als ze deze details ook nog verbeteren wordt dit hotel nog beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima hotel qua kwaliteit/ prijs verhouding

marjoleinvanduijn
9-5-2014

Net terug van 3 nachten Barcelona met een verblijf in Hotel Oasis. Wij hadden de kamer Superior, welke zijn gerenoveerd. Erg netjes en schoon. Een goede kamer voor een citytrip. Het personeel was erg vriendelijk, we zijn altijd goed geholpen en beleefd behandeld. Ontbijt hebben wij niet erbij geboekt, je kunt overal wel iets eten of drinken. De ligging is super! Om de hoek ligt station Franca, welke je binnen een half uur vanaf de luchthaven kunt bereiken. Het metrostation Barcelonetta ligt op nog geen minuut lopen. Ideaal! De befaamde Rambla hebben wij overgeslagen, te toeristisch. Lekker verdwalen door de straatjes van La Ribera en El Born. Deze liggen op steenworp afstand van het hotel. Na een actieve ochtend, is het vanaf het hotel 15 min. lopen naar het strand om daar een siesta te houden.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend hotel

antoinet
6-5-2014

Een echte aanrader .Hotelpersoneel is supervriendelijk en de kamers echt keurig en nieuw ingericht en ook erg schoon .Ontbijt was prima elke dag verse broodjes en croisantjes met verschillende soorten beleg ,kaas en jam .fruit ,yoggert en roerei met spek.Ook de ontbijtzaal en de rest van het hotel allemaal nieuw en netjes .De ligging is perfect dicht bij het strand en de ramblas en de bussen en het station .

Gereisd Met vrienden in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer in zo'n oude kamer

t.Koomen
30-11-2013

Hotel oasis is een prima uitvalsbasis om Barcelona te zien, je loopt zo de oude stad in en de trein, metro en het strand zijn om de hoek. Het hotel heeft vlg de foto's prachtige kamers maar wij logeerden in een oude kamer met een badkamer met kapotte douchekop, brokken emaile misten uit de badkuip, vieze bruine kit rond de wc, bedden met 1 oude deken, het was buiten 3 graden nachts , dus extra dekens, deze zaten vol vlekken en brandgaten. Etenslucht in de ochtend uit de keuken kwam zo bij ons de kamer in. Om 0 uur werd met veel geraas de vuilcontainer geleegd en in de ochtend vroeg door het personeel weer bij de straat weggehaald. Uitzicht op een blinde muur met dichtgetimmerde ramen. Dit gedeelte van het hotel is echt geen visitekaartje voor het hotel. Ontbijt standaard, geen fruit of een keer een ei.Door de koud kon de ontbijtzaal niet goed verwarmd worden en was het geen pretje om daar te eten. Van Barcelona hebben we genoten maar dit hotel was voor ons een afknapper.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2013

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.