Hotel Oasis

190 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Barcelona fantastisch

Esther en Juanita
14-11-2015

Een fijn hotel, erg vriendelijk en behulpzaam, schone kamer en ligt erg centraal

Gereisd Met vrienden in november 2015

Maria
24-10-2015

Wij hadden standaard kamer, eenvoudig, maar schoon en dagelijks schone handdoeken. Personeel receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed. Bushaltes, metrohalte en halte Bus Turistic voor de deur. In de buurt leuke restaurantjes en winkeltjes. Haven en strand dichtbij, op loopafstand. Prima verblijf voor stedentrip.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oordopjes mee!

Lonneke
22-10-2015

Prima schoon hotel met uitstekend ontbijtbuffet (de appelcake is niet te versmaden!). Vriendelijk personeel. Enige nadeel was dat het nogal gehorig was op de kamers. Ik kon de snurkende buurman door de muur horen, maar vooral de straatgeluiden stonden een goede nachtrust in de weg. Oordopjes hielpen wel wat. Locatie is super. 's Avonds nog even lekker slenteren langs de haven op loopafstand en ook de metro is vlakbij.

Gereisd Met partner in oktober 2015

C.Boelsma
21-9-2015

Het is een goed hotel om te verblijven bij een stedentrip. De ligging is super! Kamer vonden we wel wat aan de kleine klant. Ontbijt is niet gevarieerd maar voor een 2 sterren hotel is het prima. Ze hebben lekkere koffie. Hotel is voor herhaling vatbaar. In bar Oasis ( naast het Hotel) hebben we de lekkerste en goedkoopste sangria gedronken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echte aanrader

Luc
12-8-2015

het hotel is modern. de kamer is ruim, heeft ook gratis kluis. de bedden liggen goed. .de kamer word iedere dag schoongemaakt. er is 24 uur per dag iemand bij de receptie die Engels spreekt. Oasis Bar is leuk als je wat wilt drinken, maar dat is het dan ook. nu ben je toch in Barcelona dus ga je toch niet bij het hotel eten! bij het hotel liggen 3 bushaltes en metro.het strand is op loopafstand, wat erg fijn is. het is wel super druk op dat deel van het strand. ik zou aanraden met de metro of bus naar de olympische haven gaan, daar kan je met wat meer ruimte aan het strand liggen. je krijgt waar voor je geld, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed hotel op een uitstekende plek

Ans Wiltvank
18-7-2015

Fijne "superior" kamer, prima bedden, alles heerlijk schoon, uitstekend ontbijt met veel variatie, vriendelijk en service gericht personeel, uitstekende werking van wifi. Op loopafstand van het strand, de metro, Barceloneta met alle restaurantjes, winkeltjes en gezelligheid van vele terrasjes om de hoek. Jammer dat onze airco het niet deed. Maar al het andere compenseerde dat zo dat we iedereen dit hotel aan willen raden en als we weer naar Barcelona gaan zullen we zeker daar weer logeren.

Gereisd Met partner in juli 2015

Geweldig hotel!

Corrie
24-6-2015

Ik was hier met mijn dochter voor een weekendje shoppen. We vlogen vroeg dus waren om 10 uur in het hotel. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden de koffers in een apart kamertje zetten omdat we de kamer zelf nog niet in konden. Ontbijt is ook perfect. Lekkere broodjes en verschillende soorten beleg. Wij hadden een standaard kamer maar niks te klagen. Airco deed het goed (en geen lawaai er vanaf!) en prima badkamer. Het hotel is ook erg gunstig gelegen. Vlakbij het metrostation en als je naar het strand loopt, wat op loopafstand is, kom je langs allemaal gezellige restaurantjes. Wij aten de eerste avond bij Taller de tapas, wat 100 meter naast het hotel is. Een zeker aan te raden restaurant! Geweldige bediening, geweldige tapas en voor de gene die niet gek zijn op tapas zijn er ook heerlijke hamburgers. Kortom, het hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

mooie kamers en prima ligging

as
25-4-2015

Het hotel ligt mooi aan de rand van het oude centrum en dichtbij de haven en het strand. De Rambla op loopafstand en de metro op 100 meter. Kamers waren prima met een ruime en nette douche.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veronique
22-2-2015

Hotel Oasis ligt heel dicht bij de metro halte Barcelonetta. Binnen 5 minuten ben je bij de haven en het grote treinstation. In 10 minuten ben je bij het mooie zandstrand. De kamer was prima op het bed na. Maar na een lange dag Barcelona maakt dit ook niets uit. Iedere dag schone handdoeken gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het vliegveld El Prat zou ik een taxi adviseren. Met de Hola BCN kaart (te koop bij de metro stations) kun je alle kanten op. Met deze kaart kun je onbeperkt reizen in de trein, bus en metro. Dit is erg goed georganiseerd. Hotel Oasis is een prima verblijf in het centrum van Barcelona. Ook naar de Ramblas kun je prima lopen. Het ontbijt was goed. Keuze uit toast brood en (harde) mini broodjes. Volop keuze uit sap, koffie, warme chocomel en thee. Ook gebakjes en cake aanwezig. Alles werd goed bijgevuld. Ik zou een volgende keer zeker weer dit hotel boeken!

Gereisd Met partner in februari 2015

leuk Hotel, erg centraal gelegen

Elsa
4-2-2015

personeel was heel vriendelijk, kamer zag er goed uit, alleen was ons uitzicht niet echt mooi. Maar alleen om te slapen, prima. Ontbijt was eenvoudig en iedere dag hetzelfde, maar dat kun je ook verwachten van een 2 sterren hotel.

Gereisd Met partner in januari 2015

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.