Hotel Oasis

2008

wij zijn 5 dagen in het hotel verbleven het was supper ze

iris
18-2-2008

wij zijn 5 dagen in het hotel verbleven het was supper ze waren heel vriendelijk alles was in orden kamers waren proper het onbijt was heel lekker alleen de craisants waren minder maar voor de rest was alles goed in de hotel bar waren ze ook heel vriendelijk als ik ooit nog terug ga naar barcelona ga ik zeker terug naar hotel oasis

Gereisd Anders in februari 2008
2007

verblijf: 25-06 tot 29-06

Fransjo Leihitu
29-6-2007

verblijf: 25-06 tot 29-06.Goede lokatie (metro barcelonetta, 3 minuten, treinstation Franco 5 tot 10 minuten). Naar haven/Imax 10 minuten. Voor de rest, personeel was vriendelijk. Ontbijt was wel ok ... voedzaam. Wel af en toe gehorig (andere hotelgasten).Handdoeken werden elk dag vervangen.Gewoon warm water.Tv op de kamer. Wat wil een reiziger nog meer?

Gereisd Anders in juni 2007

b en m verblijf van 3/6 tot 7/6

bettie en marieke
12-6-2007

b en m verblijf van 3/6 tot 7/6. Prima hotel. Zeer goede ligging. Overal dichtbij. Neem wel een comfort kamer. Ontbijt prima.Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zouden zo weer naar Oasis gaan.Hadden een kamer met uitzicht op het plein. Prima. Wel herrie , maar met gesloten ramen geen last. Airco op de kamer.

Gereisd Anders in Tue Jun 12 2007 20:40:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bebsy

Kamer stond gigantisch naar rook en lagen (toen wij ook op

Maria
31-5-2007

Kamer stond gigantisch naar rook en lagen (toen wij arriveerden) ook lange haren op de grond, niet schoon dus. Bereikbaarheid is erg goed, dichtbij metrostation, toeristenbus, haven etc. Een echte domper van dit korte weekend dat in Nederland aangekomen bleek dat men teveel geld van de creditcard hebben afgehaald voor kamerprijs. Goed opletten dus!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn 3 nachten verbleven in dit hotel in een standaard

Timmer
24-5-2007

Wij zijn 3 nachten verbleven in dit hotel in een standaard kamer. Oude kamer, maar wel schoon en netjes, bed werd elke dag opgemaakt. Ontbijtbuffet was netjes en lekker, perfecte ligging, echt een aanrader!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij hebben een week in dit hotel overnacht in een comfort

Elske
23-5-2007

Wij hebben een week in dit hotel overnacht in een comfort kamer, en ook voor een week is dit een prima hotel. De bereikbaarheid is super, naast een metro station, vlakbij een treinstation met een directe verbinding naar het vliegveld (wat ons niet via het reisbureau was medegedeeld...) en op loopafstand van de haven, het strand, de oude stad en de Ramblas. Verder ligt het in een prettige wijk.

Gereisd Anders in Wed May 23 2007 18:39:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 3 nachten in dit hotel verbleven en hadden een Ze

Kim en Lucie
25-3-2007

Wij zijn 3 nachten in dit hotel verbleven en hadden een standaard kamer. Ze zijn inderdaad aan het renoveren, maar ze zijn bijna klaar en alles wordt erg netjes. Standaard kamer was erg klein en we hadden uitzicht op een bouwput (maar dat hebben heel veel hotels). Bedden waren goed en de badkamer was klein, maar alles was wel schoon! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima en eenvoudig. Voor een paar nachten is het goed vertoeven!

Gereisd Anders in maart 2007

Prima hotel voor een paar dagen Barcelona

Mireille
30-1-2007

Prima hotel voor een paar dagen Barcelona. Ze zijn aan het renoveren wat enig overlast bezorgde. Kamer was schoon en netjes met als enig minpunt dat het raam van matglas was met uitzicht op een soort van koof. Het ontbijt is prima als je geen hele hoge eisen stelt. De ligging is heel goed: in de buurt van strand, metro en leuke winkelstraat. Al met al een prima hotel voor een paar dagen Barcelona.

Gereisd Anders in Tue Jan 30 2007 09:23:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goede ligging, de kamers in het oude gedeelte zeer de

saby
5-1-2007

Een goede ligging, de kamers in het oude gedeelte zeer slecht de tv kabel hing los aan een draadje, de badkamer was geen plek om je spulletjes neer te zetten, ontbijt was wel ok, ze zijn met de restuaratie bezig het hotel is dus echt rommelig, en veel lawaai op de gangen, maar Barcelona is echt een super stad had niet vervacht dat het daar zo mooi is met al die prachtige parken gewoon super!!!! oja en niet te vergeten de lekkere paella mmmmm

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Rommelig hotel, maar oke voor een paar daagjes Barcelona (

Mimi
22-12-2006

Rommelig hotel, maar oke voor een paar daagjes Barcelona ( je moet er geen 2 weken zitten). Kamers klein, sommige kamers hebben geen raam. Op verschillende kamers met balkon kon de balkondeur niet dicht. Badkamer oke. Ontbijt zeer slecht, vooral het brood was niet te eten, echt vreselijk. Als je vroeg weg moet krijg je geen ontbijt mee terwijl je daar wel voor hebt betaald. Ligging van het hotel is oke, een paar honderd meter van een metrostation.

Gereisd Anders in december 2006

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.