Hotel Oasis

33 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Leuke locatie

Johan
9-10-2016

Leuk hotel wat erg cenrtraal gelegen ligt ten opzichte van de metro, bus, haven en centrum. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Dakterras is erg leuk maar erg duur. Vreemd dat ze zich daarmee uit de markt prijzen. Ontbijt stelt weinig voor , maar is ook niet duur. Kamers aan de voorkant hebben last van verkeers lawaai.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel met vriendelijk,behulpzaam personeel

M.Timmers
5-9-2016

Goede bedden, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, vlakbij strand,metro,bushalte. Verder was het lopend ook goed te doen. Uitstraling buitenkant van hotel valt wel wat tegen, maar de binnenkant maakt alles goed.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Goed schoon en verzorgt hotel.

Sophia
15-3-2016

De goede ligging van het hotel vlakbij de bus en metro, strand (haven). Het personeel was vriendelijk. Goede verzorgde kamer. En een uitstekend ontbijtbuffet wordt steeds aangevuld. Aan het hotel zit een bar waar je gezellig iets kan drinken of tapas eten. Ze zijn tot mei bezig met renoveren van het hotel maar daar heb je geen last van.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Barcelona fantastisch

Esther en Juanita
14-11-2015

Een fijn hotel, erg vriendelijk en behulpzaam, schone kamer en ligt erg centraal

Gereisd Met vrienden in november 2015

mooie kamers en prima ligging

as
25-4-2015

Het hotel ligt mooi aan de rand van het oude centrum en dichtbij de haven en het strand. De Rambla op loopafstand en de metro op 100 meter. Kamers waren prima met een ruime en nette douche.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend hotel

antoinet
6-5-2014

Een echte aanrader .Hotelpersoneel is supervriendelijk en de kamers echt keurig en nieuw ingericht en ook erg schoon .Ontbijt was prima elke dag verse broodjes en croisantjes met verschillende soorten beleg ,kaas en jam .fruit ,yoggert en roerei met spek.Ook de ontbijtzaal en de rest van het hotel allemaal nieuw en netjes .De ligging is perfect dicht bij het strand en de ramblas en de bussen en het station .

Gereisd Met vrienden in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

iris
20-6-2013

Net terug van een citytrip van vier dagen,prima hotel,wel wat gedateerd,en op onze kamer was er lekkage uit het plafond.Verder vriendelijk personeel,hotel dicht bij de ramblas en het strand en metro.Een tip kijk uit voor zakkenrollers in de metro. Maar genoten van de prachtige stad en mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Prima hotel!

Wienia
12-6-2013

De ligging van het hotel vond ik erg fijn. Vlak bij een metrostation en 10 minuutjes lopen naar het strand. Ook La Ramblas was ter voet makkelijk te doen. De service was ook prima. Wij hadden lekkage in de badkamer. We kregen een nieuwe kamer aangeboden. Ook nadat ik bestolen was, heeft het personeel van de receptie me geholpen. Het ontbijt vond ik iets minder. Elke dag hetzelfde. Wij zijn een week geweest, maar voor een weekendje Barcelona is het prima te doen.

Kamers zijn ook prima. Fijne kamers met airco en een ruime badkamer. Alleen iets gehorig.

Top hotel voor een stedentripje! :)

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Goed hotel met uitstekende ligging

Niels
28-10-2011

Dit hotel heeft een prima ligging. Op steenworp afstand van het strand/de haven en als je de weg oversteekt zit je bijna in het centrum, de Rambla op nog geen 5 minuten lopen en de Gotic wijk met alle gezellige eettentjes ook op nog geen 5 minuten. Het ontbij is zeer simpel, stel je daar niet veel van voor, maar wat er is, is prima voor een goede start van de dag. Je kan kiezen voor de standaardkamer, of de superior, ik heb ze allebei gezien en wij zaten zelf in de superiorkamer. Voor maar een paar euro meer heb je een nieuwe kamer, geheel opgeknapt, nieuw bed en een schone frisse badkamer. De belangrijkste punten voor een hotelkamer op stedentrip. Als tip geef ik graag de bustour: barcelona city tour, let op, dit zijn de rode bussen. Deze bussen hebben NLtalige audio en komen ook overal, dus ga voor deze als je de keuze hebt. Verder is op vrijdag en zaterdag bij plein Espana een schitterende fonteinenshow, zeker de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

perfecte uitvalbasis

Majel
23-9-2011

Prima hotel, perfect gelegen tussen oude centrum en haven/strand in. Het meeste is op loopafstand. Voor het overige is de toeristenbus, die kortbij stopt, een goed alternatief.

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.