Hotel Oasis

15 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Heel erg goed hotel

Lenie
21-6-2016

Het hotel heeft een hele geode centrale ligging in de wijk Barcelonetta. 2 minuten vanaf het metro station, 2 minuten vanaf de halte van de hopp on/hopp off bus en in een hele gezellige buurt waar 's avonds ook nog wat te beleven is. Veel leuke winkels en restaurantjes in de buurt.

Het hotel heeft ook een café/restaurantje waar je heerlijk kan eten voor een hele leuke prijs. Leuk als je net van het vliegveld komt en even een hapje wilt eten.

Heel erg vriendelijk personeel. Wij hadden een kleine kamer, maar deze was schoon en compleet ingericht.

Verder is er op de tweede verdieping een dakterras met een klein zwembadje. Leuk als je 's avonds moe thuis komt om even lekker te ontspannen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Maria
24-10-2015

Wij hadden standaard kamer, eenvoudig, maar schoon en dagelijks schone handdoeken. Personeel receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed. Bushaltes, metrohalte en halte Bus Turistic voor de deur. In de buurt leuke restaurantjes en winkeltjes. Haven en strand dichtbij, op loopafstand. Prima verblijf voor stedentrip.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

C.Boelsma
21-9-2015

Het is een goed hotel om te verblijven bij een stedentrip. De ligging is super! Kamer vonden we wel wat aan de kleine klant. Ontbijt is niet gevarieerd maar voor een 2 sterren hotel is het prima. Ze hebben lekkere koffie. Hotel is voor herhaling vatbaar. In bar Oasis ( naast het Hotel) hebben we de lekkerste en goedkoopste sangria gedronken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel!

Corrie
24-6-2015

Ik was hier met mijn dochter voor een weekendje shoppen. We vlogen vroeg dus waren om 10 uur in het hotel. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden de koffers in een apart kamertje zetten omdat we de kamer zelf nog niet in konden. Ontbijt is ook perfect. Lekkere broodjes en verschillende soorten beleg. Wij hadden een standaard kamer maar niks te klagen. Airco deed het goed (en geen lawaai er vanaf!) en prima badkamer. Het hotel is ook erg gunstig gelegen. Vlakbij het metrostation en als je naar het strand loopt, wat op loopafstand is, kom je langs allemaal gezellige restaurantjes. Wij aten de eerste avond bij Taller de tapas, wat 100 meter naast het hotel is. Een zeker aan te raden restaurant! Geweldige bediening, geweldige tapas en voor de gene die niet gek zijn op tapas zijn er ook heerlijke hamburgers. Kortom, het hotel is zeker aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Jenny
15-9-2014

Goed hotel voor een weekend Barcelona. Ligging is perfect, vriendelijke en behulpzame receptie medewerker(s). Het internet werkte ook erg goed, dus kan ik de (negatieve) onderstaande reacties niet delen. Misschien hebben wij het geluk gehad dat het inmiddels is verbeterd!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

erg centrale ligging in de wijk barceloneta

fleur
27-8-2014

Het hotel ligt in een vriendelijke en gezellige buurt nabij de haven. Veel restaurantjes & bars. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt vonden wij ietwat karig en niet erg bijzonder van smaak. Op de hotelkamer miste we een balkonnetje. Kamers aan de straatkant gehorig, maar dit vonden wij niet erg storend. Airco is erg fijn. Kortom een prima hotel voor een paar dagen Barcelona.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

vriendelijk personeel

Siem
17-5-2014

Ik kan de reacties van andere bezoekers mei 2014 bevestigen. Vriendelijk personeel met zelfs een beetje humor. Uitstekend ontbijt. Goede, maar wel luidruchtige (veel verkeer) ligging. Alleen de voorzieningen in onze standaard kamer waren iets minder. Goede bedden, inderdaad schoon, maar douchekop hing scheef en afstandsbediening airco kapot. Als ze deze details ook nog verbeteren wordt dit hotel nog beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer in zo'n oude kamer

t.Koomen
30-11-2013

Hotel oasis is een prima uitvalsbasis om Barcelona te zien, je loopt zo de oude stad in en de trein, metro en het strand zijn om de hoek. Het hotel heeft vlg de foto's prachtige kamers maar wij logeerden in een oude kamer met een badkamer met kapotte douchekop, brokken emaile misten uit de badkuip, vieze bruine kit rond de wc, bedden met 1 oude deken, het was buiten 3 graden nachts , dus extra dekens, deze zaten vol vlekken en brandgaten. Etenslucht in de ochtend uit de keuken kwam zo bij ons de kamer in. Om 0 uur werd met veel geraas de vuilcontainer geleegd en in de ochtend vroeg door het personeel weer bij de straat weggehaald. Uitzicht op een blinde muur met dichtgetimmerde ramen. Dit gedeelte van het hotel is echt geen visitekaartje voor het hotel. Ontbijt standaard, geen fruit of een keer een ei.Door de koud kon de ontbijtzaal niet goed verwarmd worden en was het geen pretje om daar te eten. Van Barcelona hebben we genoten maar dit hotel was voor ons een afknapper.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2013

Centrale ligging.

Helena
26-10-2013

Net terug van 5 dagen Barcelona. Echt een heel fijn hotel. Ik sluit mij aan bij de andere positieve beoordelingen. Het hotel ligt heel centraal en ook vlakbij de wijk El Borne, je hoeft alleen de straat over te steken. Schone moderne kamers en vriendelijk personeel. Wij betaalde voor de taxi naar het vliegveld van Barcelona € 26,00. Beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gemoedelijk hotel

Ria
10-5-2013

Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Kamers zijn uitstekend. (de bedden hadden iets langer gemogen) Dichtbij zijn zeer veel eettentjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu May 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.