Hotel Oasis

Hotel Oasis
7,4

8 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

2008

Ontbijt was goed voor Spaanse begrippen

katinka van hall
14-5-2008

Ontbijt was goed voor Spaanse begrippen. Genoeg keus verschillende etenswaren, vrij drinken. Keken uit op soort binnenplaats met klein raam. Niet storend zijn overdag toch niet op de kamer. Moderne grote badkamer. Personeel was aardig, gaf advies. Ontbrekende afstandbediening werd meteen vervangen.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Inrichting v

J. Koenders
22-4-2008

Inrichting v.d. kamer was redelijk goed, maar er was geen uitzicht en nauwelijks licht van buiten: een raam(pje) kon open naar een soort "luchtschacht". Letterlijk adembenemend... Service: zeer onvriendelijk, geen enkele flexibiliteit, m.n. de baliemedewerkers .

Gereisd Familie in april 2008

Net terg uit Barcelona

Maartje
21-4-2008

Net terg uit Barcelona. Verbaasd over lompheid van personeel achter de receptie. Er kan geen vriendelijk woord vanaf, ook op hulp hoef je niet te rekenen. Kamer was, afgezien van het ontbreken van een fatsoenlijk raam, best ok. Bedden sliepen prima en er kwam warm water uit de douche. Ligging van het hotel is ook prima. Openbaar vervoer en bezienswaardigheden op loopafstand. Helaas was het ook bij ons niet mogelijk om eerder ontbijt te nuttigen dan 8u, dus op laatste dag zonder ontbijt vertrokken naar het vliegveld.

Gereisd Familie in april 2008

Bebsy

zeer goede ligging tov metro en station;enige minpuntje de

leenaert e
19-2-2008

zeer goede ligging tov metro en station;enige minpuntje was de kamer:nogal donker en slechte isolatie(je kon het gesprek van buren gewoon meevolgen) ontbijtbuffet was zeker in orde en voldoende keuze ga er zeker terug

Gereisd Familie in februari 2008

wel heel gehorig hotel door de hele dunne muren

B.M. Bohmers
15-2-2008

wel heel gehorig hotel door de hele dunne muren... De ligging is vooral goed omdat het centraal ligt tegenover verschillende wijken en het strand. En juist niet aan de ramblas ligt wat de ongezelligste straat van de stad is. Tevens is er een metrohalte op nog geen 5 minuten lopen wat heel erg handig is aangezien je met de metro echt overal komt.

Gereisd Familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Goed hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging

D. Moinat
5-12-2007

Goed hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging. Alles was prima in orde en zeker voor herhaling vatbaar. Van de Touroperator vonden we de goede beschrijving om van de luchthaven naar het hotel te komen topservice. Bedankt!!

Gereisd Familie in november 2007

Wij zijn deze week teruggekomen van een verblijf in Let al

gerda preusting
11-10-2007

Wij zijn deze week teruggekomen van een verblijf in Barcelona. Let op: thuis via Internet al in februari drie tweepersoonskamers geboekt bij hotal Oasis. Ter plekke aangekomen werden we overgeboekt naar hotel Santa Martha. Waarom werd ons niet duidelijk gemaakt. We spreken geen Spaans en de man achter de receptie geen Engels. Wij kwamen terecht in een zeer slecht hotel Santa Marta. Lees de recensies!Onze klacht is inmiddels de deur uit. Boeken voor Oasis is een ander verhaal dan voor Santa Martha. Boodschap: laat je niet verleiden met een aftocht naar Santa Martha als je geboekt hebt voor Oasis. Een duidelijk verschil in prijs en kwaliteit!

Gereisd Familie in oktober 2007
      2006

Een redelijk goedkoop hotel aan de rand van de binnenstad

Carla Bouman
      26-12-2006

Een redelijk goedkoop hotel aan de rand van de binnenstad. Wel gehorig. maar we waren te moe om daar wakker avn te liggen.

Gereisd Familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.