Hotel Oasis

81 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Super

Suzanne
6-10-2016

Hotel ligt echt midden in het centrum. Super mooi dakterras met klein zwembad. De prijzen op het dakterras zijn erg duur. Maar wel prachtig uitzicht over de stad. Kamer was ook goed, maar erg klein. Bed was ook erg kort. Je moet echt niet langer zijn dan 1.75, want dan heb je een probleem. Wij waren op autovakantie, maar ze hadden dus geen parkeerruimte, hebben onze auto geparkeerd in de garage voor 50 euro voor 2 dagen. Ontbijt zou ik er ook niet meer doen, weinig keuze en voor dat geld extra kan je op elke hoek wel een lekker broodje eten.

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk hotel alleen het ontbijt niet!

Anouk
29-9-2016

Leuk hotel, met een goede ligging. Ontbijt is alleen echt niet aan te raden. Ik persoonlijk zou als ik nog een keer zou gaan het hotel boeken zonder ontbijt. Er lag roerbak ei in een bak met vocht/water erbij, niet echt smakelijk. De broodjes waren erg hard.

Voor herhaling vatbaar

ria
25-6-2016

Binnenstad en strand op loopafstand.

Gereisd Met partner in juni 2016

Goeie ligging

Jits
7-2-2016

Ik had een voordelige reis geboekt. Daar zat ook een gedateerde kamer bij. Kamer was schoon en de bedden goed. Momenteel zijn ze bezig om boven een dakterras te maken. Wifi deed het af en toe. Ontbijt was niet veel bijzonders. Maar was altijd wel iets tussen om te eten.(broodjes erg hard nml) Bij de receptie werd je prettig geholpen door Max. Wat een vriendelijke meneer. Op het moment dat wij er zaten werd er aan de weg naast het hotel gewerkt dus was een beetje gehorig. Wij hebben ons prima vermaakt in Barcelona. Entree prijzen voor vele dingen erg duur. Wij zijn er 4 dagen geweest.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerige kamer

Marcel
24-12-2015

Ik denk dat wij de minste kamer van het hotel hebben gehad! Zoveel goede recensies...Daar kunnen wij ons helemaal niet in vinden. Ligging is idd. goed. Ontbijt ook prima voor 2 sterren. Maar de kamer...die was smerig. Zwarte schimmel overal in de badkamer. Tegels waar scheuren inzitten. Een vies beschimmeld douche gordijn. Haren op de grond. Ook bij de bedden. We hebben hier over geklaagd. Maar er werd niet veel mee gedaan. Ook hadden we geen wifi op de kamer. Volgens de nachtportier was dat een storing. We zouden de volgende dag een andere kamer krijgen, maar die kregen we niet. Want in het hele hotel zou geen wifi zijn. Alleen bij de receptie. Onzin. Bij de lift op onze verdieping was er gewoon wifi. Wij komen er niet weer.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oordopjes mee!

Lonneke
22-10-2015

Prima schoon hotel met uitstekend ontbijtbuffet (de appelcake is niet te versmaden!). Vriendelijk personeel. Enige nadeel was dat het nogal gehorig was op de kamers. Ik kon de snurkende buurman door de muur horen, maar vooral de straatgeluiden stonden een goede nachtrust in de weg. Oordopjes hielpen wel wat. Locatie is super. 's Avonds nog even lekker slenteren langs de haven op loopafstand en ook de metro is vlakbij.

Gereisd Met partner in oktober 2015

een echte aanrader

Luc
12-8-2015

het hotel is modern. de kamer is ruim, heeft ook gratis kluis. de bedden liggen goed. .de kamer word iedere dag schoongemaakt. er is 24 uur per dag iemand bij de receptie die Engels spreekt. Oasis Bar is leuk als je wat wilt drinken, maar dat is het dan ook. nu ben je toch in Barcelona dus ga je toch niet bij het hotel eten! bij het hotel liggen 3 bushaltes en metro.het strand is op loopafstand, wat erg fijn is. het is wel super druk op dat deel van het strand. ik zou aanraden met de metro of bus naar de olympische haven gaan, daar kan je met wat meer ruimte aan het strand liggen. je krijgt waar voor je geld, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed hotel op een uitstekende plek

Ans Wiltvank
18-7-2015

Fijne "superior" kamer, prima bedden, alles heerlijk schoon, uitstekend ontbijt met veel variatie, vriendelijk en service gericht personeel, uitstekende werking van wifi. Op loopafstand van het strand, de metro, Barceloneta met alle restaurantjes, winkeltjes en gezelligheid van vele terrasjes om de hoek. Jammer dat onze airco het niet deed. Maar al het andere compenseerde dat zo dat we iedereen dit hotel aan willen raden en als we weer naar Barcelona gaan zullen we zeker daar weer logeren.

Gereisd Met partner in juli 2015

Prima hotel

Veronique
22-2-2015

Hotel Oasis ligt heel dicht bij de metro halte Barcelonetta. Binnen 5 minuten ben je bij de haven en het grote treinstation. In 10 minuten ben je bij het mooie zandstrand. De kamer was prima op het bed na. Maar na een lange dag Barcelona maakt dit ook niets uit. Iedere dag schone handdoeken gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het vliegveld El Prat zou ik een taxi adviseren. Met de Hola BCN kaart (te koop bij de metro stations) kun je alle kanten op. Met deze kaart kun je onbeperkt reizen in de trein, bus en metro. Dit is erg goed georganiseerd. Hotel Oasis is een prima verblijf in het centrum van Barcelona. Ook naar de Ramblas kun je prima lopen. Het ontbijt was goed. Keuze uit toast brood en (harde) mini broodjes. Volop keuze uit sap, koffie, warme chocomel en thee. Ook gebakjes en cake aanwezig. Alles werd goed bijgevuld. Ik zou een volgende keer zeker weer dit hotel boeken!

Gereisd Met partner in februari 2015

leuk Hotel, erg centraal gelegen

Elsa
4-2-2015

personeel was heel vriendelijk, kamer zag er goed uit, alleen was ons uitzicht niet echt mooi. Maar alleen om te slapen, prima. Ontbijt was eenvoudig en iedere dag hetzelfde, maar dat kun je ook verwachten van een 2 sterren hotel.

Gereisd Met partner in januari 2015

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.