Hotel Oasis

190 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

Top vakantie

Nikkie
19-11-2018

Het is op een toplocatie! Vlakbij het treinstation en op loopafstand naar het strand en centrum. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en ruimen iedere dag je kamer op. Ontbijtbuffet is eenvoudig maar is genoeg en lekker. Sinds kort hebben ze ook een rooftop zwembad, heerlijk! Mijn volgende vakantie naar Barcelona zal ik weer in dit hotel verblijven.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Leuke locatie

Johan
9-10-2016

Leuk hotel wat erg cenrtraal gelegen ligt ten opzichte van de metro, bus, haven en centrum. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Dakterras is erg leuk maar erg duur. Vreemd dat ze zich daarmee uit de markt prijzen. Ontbijt stelt weinig voor , maar is ook niet duur. Kamers aan de voorkant hebben last van verkeers lawaai.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Suzanne
6-10-2016

Hotel ligt echt midden in het centrum. Super mooi dakterras met klein zwembad. De prijzen op het dakterras zijn erg duur. Maar wel prachtig uitzicht over de stad. Kamer was ook goed, maar erg klein. Bed was ook erg kort. Je moet echt niet langer zijn dan 1.75, want dan heb je een probleem. Wij waren op autovakantie, maar ze hadden dus geen parkeerruimte, hebben onze auto geparkeerd in de garage voor 50 euro voor 2 dagen. Ontbijt zou ik er ook niet meer doen, weinig keuze en voor dat geld extra kan je op elke hoek wel een lekker broodje eten.

Gereisd Met partner in september 2016

Bebsy

Leuk hotel alleen het ontbijt niet!

Anouk
29-9-2016

Leuk hotel, met een goede ligging. Ontbijt is alleen echt niet aan te raden. Ik persoonlijk zou als ik nog een keer zou gaan het hotel boeken zonder ontbijt. Er lag roerbak ei in een bak met vocht/water erbij, niet echt smakelijk. De broodjes waren erg hard.

Leuk hotel met vriendelijk,behulpzaam personeel

M.Timmers
5-9-2016

Goede bedden, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, vlakbij strand,metro,bushalte. Verder was het lopend ook goed te doen. Uitstraling buitenkant van hotel valt wel wat tegen, maar de binnenkant maakt alles goed.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Voor herhaling vatbaar

ria
25-6-2016

Binnenstad en strand op loopafstand.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heel erg goed hotel

Lenie
21-6-2016

Het hotel heeft een hele geode centrale ligging in de wijk Barcelonetta. 2 minuten vanaf het metro station, 2 minuten vanaf de halte van de hopp on/hopp off bus en in een hele gezellige buurt waar 's avonds ook nog wat te beleven is. Veel leuke winkels en restaurantjes in de buurt.

Het hotel heeft ook een café/restaurantje waar je heerlijk kan eten voor een hele leuke prijs. Leuk als je net van het vliegveld komt en even een hapje wilt eten.

Heel erg vriendelijk personeel. Wij hadden een kleine kamer, maar deze was schoon en compleet ingericht.

Verder is er op de tweede verdieping een dakterras met een klein zwembadje. Leuk als je 's avonds moe thuis komt om even lekker te ontspannen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Goed schoon en verzorgt hotel.

Sophia
15-3-2016

De goede ligging van het hotel vlakbij de bus en metro, strand (haven). Het personeel was vriendelijk. Goede verzorgde kamer. En een uitstekend ontbijtbuffet wordt steeds aangevuld. Aan het hotel zit een bar waar je gezellig iets kan drinken of tapas eten. Ze zijn tot mei bezig met renoveren van het hotel maar daar heb je geen last van.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goeie ligging

Jits
7-2-2016

Ik had een voordelige reis geboekt. Daar zat ook een gedateerde kamer bij. Kamer was schoon en de bedden goed. Momenteel zijn ze bezig om boven een dakterras te maken. Wifi deed het af en toe. Ontbijt was niet veel bijzonders. Maar was altijd wel iets tussen om te eten.(broodjes erg hard nml) Bij de receptie werd je prettig geholpen door Max. Wat een vriendelijke meneer. Op het moment dat wij er zaten werd er aan de weg naast het hotel gewerkt dus was een beetje gehorig. Wij hebben ons prima vermaakt in Barcelona. Entree prijzen voor vele dingen erg duur. Wij zijn er 4 dagen geweest.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerige kamer

Marcel
24-12-2015

Ik denk dat wij de minste kamer van het hotel hebben gehad! Zoveel goede recensies...Daar kunnen wij ons helemaal niet in vinden. Ligging is idd. goed. Ontbijt ook prima voor 2 sterren. Maar de kamer...die was smerig. Zwarte schimmel overal in de badkamer. Tegels waar scheuren inzitten. Een vies beschimmeld douche gordijn. Haren op de grond. Ook bij de bedden. We hebben hier over geklaagd. Maar er werd niet veel mee gedaan. Ook hadden we geen wifi op de kamer. Volgens de nachtportier was dat een storing. We zouden de volgende dag een andere kamer krijgen, maar die kregen we niet. Want in het hele hotel zou geen wifi zijn. Alleen bij de receptie. Onzin. Bij de lift op onze verdieping was er gewoon wifi. Wij komen er niet weer.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.