Hotel NH Barcelona Centro

8.7Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor NH Barcelona Centro voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

89 reviews over Hotel NH Barcelona Centro

• 8Koen23-09-2015

Fantatisch

het was heel aangenaam, niks geen problemen gehad en de medewerkers waren heel klant vriendelijk!

Alleen gereisd in maart 2015

• 9Marieke04-09-2015

Prachtige plaats.

Goed hotel! Goeie service en mooie kamers!

Gereisd met vrienden in april 2015

• 8carine19-10-2014

goede ligging en ontbijt

Ons hotel dat we anders boeken als we naar Barcelona komen was al volboekt zodat we moesten uitkijken voor een ander en via touroperator boekte we dit hotel samen met onze vlucht . Eerst wat twijfelachtig maar dat was zeker niet nodig , centraler dan dit hotel kan je in Barcelona niet verblijven en toch heb je s’nachts geen last van buitenlawaai . In het doorgaan hadden we een taxi genomen maar die moeten wel door gans de middenstad en in het terug keren namen we de luchthavenbus die vertrekt vanaf Placa de Catalunya die maar om de hoek van het hotel ligt. De kamer waren proper maar iets verouderd , goede bedden en er waren 3 liften wat ook interessant is. Het ontbijt was super en er was plaats genoeg om rustig te ontbijten. Dus is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Lars01-07-2014

Topper voor een weekendje Barcelona

Wij hadden dit hotel geboekt voor een weekendje Barcelona. 2 nachtjes om de hoek van de Ramblas overnachten. De ligging is dan ook ideaal, met 2 min lopen sta je midden op de Ramblas!

Kamers zijn netjes. De vloer ziet er wat uitgeleefd uit en toch jammer dat ook dit hotel (net als zo ongeveer ieder ander hotel) er weer niet in slaagt om schimmelvrije kit randen te hebben in de badkamer. Verder is alles in de kamer wel mooi schoon.

Bedden liggen prima, wij zijn er allebei 2 die nogal gauw last van onze rug hebben maar daar hebben we met deze bedden geen last van gehad.

De receptie is ook uiterst vriendelijk.

Kortom, goede aanrader voor een weekendje Barcelona.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Esther22-09-2013

Super locatie voor Stedentrip/shop weekend

De locatie lig precies tussen de Ramblas en de winkelstraat in. Het op een kleine 5 minuutjes lopen van Playa de Catalunya. We zijn er alleen geweest om te douchen en te slapen. Bij het inchecken was het personeel vriendelijk verder hebben we geen contact gehad. Kamer waren schoon en elke dag schone handdoeken. Kamers waren wel wat verouderd. Als je de ramen gesloten houdt heb je geen last van het lawaai buiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9claudia12-11-2012

Locatie midden in centrum in winkel&wandelgebied

Hotel ligt op loopafstand van plaza Catalunya, waar de airport bus langs komt en de hop-on/hop-off bussen rijden. Ligt in wandelgebied met veel winkels en de Ramblas om de hoek. Wij hadden met 8 personen 4 kamers, waaronder een 1 pers en een 3 pers. Deze waren wisselend van grootte, maar allemaal prima, modern en rustig (geen last van straatlawaai). Tip met kinderen - er zijn ook kamers met connected door. We hebben uiteindelijk vanwege de grootte van onze groep elke dag in hotel ontbeten. Ontbijt is misschien met E 13,75 (ter plaatse) prijziger dan een koffie/croissant om de hoek, maar zeker waard. Veel keuze, verse jus, prima koffie & thee en eitje kon je bestellen. Verder hadden wij hadden een fietstoer geboekt. Ben de naam even kwijt, orange monkey ofzo? Dit bureau wordt gerund door een nederlander en het was ontzettend leuk om met de fiets door Barcelona te gaan. Aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Leen06-11-2012

Uitstekend hotel voor stedentrip Barcelona

NH Barcelona Centro heeft een prima ligging in het centrum van Barcelona. Placa Catalunya, de Ramblas en de Catedral liggen op steenworp afstand.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Ben18-10-2012

Goed hotel

Vriendelijk personeel, schone kamers, voldoende comfort. Goede verbinding met openbaar vervoer naar centrum

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7gert16-09-2012

schoon hotel, dicht bij Ramblas en pl.d.Catalunya

goed hotel, ontbijt was prima, hotelkamer ok. Helaas, net als in alle stadshotels, ontbreekt een balkon (om nog even extra te kunnen genieten van het ook nog heerlijke weer in september).

Gereisd met partner in september 2012

• 9mirella08-09-2012

Perfecte ligging!

Prima hotel in rustig straatje met perfecte ligging ten opzichte ramblas en placa catalunya. 50 meter van de winkelstraat. Alles op loop afstand. Kamers prima! Wij hadden kamer met balkon. Geluidsdichte kamers. Netjes, dagelijks schone handoeken. Ontbijt wel duur, beter buiten je hotel eten. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Hotel NH Barcelona Centro info

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand15 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats