Aparthotel Napols

Meer aparthotel info

35 reviews over Aparthotel Napols

• 9J. Verdoes19-12-2016

Leuk!

Onze vlucht naar Barcelona was erg vroeg in de ochtend. We kwamen 8:15 aan bij het hotel. We konden officieel pas 14:00 inchecken, maar bij de receptie werd verteld dat ze iets gingen proberen om te gooien, zodat we toch al onze kamer in konden. Uiteindelijk hebben we een vierpersoonskamer gekregen voor met z'n 2e en dit al om 8:15.

Hotel ligt erg centraal, veel is aan te lopen en aan het einde van de straat is een metro station. Personeel is erg vriendelijk, kamers zijn netjes (elke dag schoongemaakt)

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Riëtte Bosma09-10-2015

supermooi appartement

Hotel Napols ligt op ongeveer 10 min. lopen naar bv. Sagrada Familia maar ook naar place de cataluna. in het hotel kun je kaarten kopen voor de zgn hop on hop off bussen. Hiermee kun je 3 routes nemen door Barcelona en wordt je langs alle bijzondere bezienswaardigheden gereden. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam, de appartementen zeer ruim, schoon en keurig ingericht. Prima bedden, goed werkende airconditioning en elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Wij vinden dit een aanrader!

Gereisd in oktober 2015

• 5z7vens17-08-2013

Geen succes!

Ruim appartement met ruime kamers, keuken. Gunstige ligging ten opzichte van verschillende bezienswaardigheden. In de buurt van winkels; zoals bakker, groenteboer en supermarkt.Bij de receptie kun je goed met Engels overweg en zijn vriendelijk en behulpzaam.

Ons appartement op de 5e verdieping deed de airco het niet (35 graden), pas na vier dagen een ander appartement (3.1). De laatste 3 dagen hadden we het koel. Maar op de deze verdieping was het behoorlijk lawaaiig van boven -en onderburen zoals; praten en muziek, het schuiven van de stoelen of het lopen met hakken over de stenen vloer. ‘s Nachts nog luide stemmen op de gang.

Een welgemeend excuus voor het ongemak en compensatie ontbrak, jammer! Op de dag van ons vertrek brak er op de 5e verdieping brand uit!

Barcelona, fijne stad, kom zeker terug! Jammer, want het zijn mooie appartementen die niet of nauwelijks worden onderhouden. Achterstallig onderhoud, miscommunicatie tussen het personeel maken het er niet beter op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8ikkauwvanjou16-08-2013

Goede prijs voor app

Wij hadden hier een appartement. Hotel ligt ideaal bij busstation als je vanaf Girona met de bus aankomt. En dichtbij metrostation Nord. Voor een paar dagen is het fijn om een appartement te hebben, hoewel je niet moet denken dat je hier uitgebreid kunt koken ofzo. In de wijk zelf is niet zo heel veel te doen, maar met de metro kun je zo overal komen. Wel is het leuk om door het park te lopen achter het metrostation Nord. Bedden van het hotel lagen heerlijk en het was ook prima schoon.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8rianne van der linden03-05-2012

prima appartement

aparthotel napols zou ik zo weer heen gaan

het bed sliep echt heel goed ik had eerder mensen horen zeuren over het feit dat er geen waterkoker is ik snap het probleem niet je kan ook water koken in een magnetron of op het fornuis. wij hadden alles wat we nodig hadden, en het werd ook nog eens elke dag schoon gemaakt en bij de receptie waren ze zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Jaap14-09-2011

Gemengde gevoelens

In aug/sept 2011 voor de tweede keer in Napols. Eerst maar de positieve dingen. Personeel zeer vriendelijk, spreekt redelijk Engels. Appartement ruim, mooi ontworpen, ligging OK, met OV ben je overal snel.Bakker, Supermarkt aan de overkant. Minder waren we te spreken over de airco, deze kan niet per kamer geregeld worden. De inrichting van de keuken is minder dan basaal. Geen waterkoker of koffiezetter, geen magnetron, geen theepot, het bestek was roestig en armoedig, de vaatwasser was vol roest aan de binnenkant en viel bijna uit elkaar. Vrijwel alle rolgordijnen hangen scheef of kunnen niet omhoog of omlaag.Dit zagen we ook in andere appartementen. Conclusie: mooie appartementen die niet of nauwelijks worden onderhouden. De verloedering slaat toe. Jammer! We hebben evengoed een heerlijke week in Barcelona gehad Napols doorgebracht

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Barcelonetta11-09-2011

Prima appartement

Ruim appartement, prima ligging (in de buurt van het centrum en toch rustig), aardig personeel, iedere dag nieuwe handoeken en een opgemaakt bed, supermarkt en bakker aan de overkant van de straat, in de buurt van een metrostation. Wij gaan hier zeker naar terug als we wederom naar Barcelona gaan.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8G. van Voorthuizen03-03-2011

Prima ruim appartement

Het appartement die wij tijdens onze 4 daagse trip naar Barcelona hadden is ons prima bevallen. Zeer ruim en keurig schoon. Kleine nadeeltjes zijn dat er niet heel veel warm water tot je beschikking is. Dus uitgebreid douche is er niet bij, maar dat vonden wij geen probleem. In de keuken is van alles aanwezig (ook klein vaatwassertje die door de schoonmaakster wordt aangezet). Er ontbreekt alleen een waterkoker. Had deze dan ook zelf meegenomen. (Had nl. bij eerdere recensies gelezen dat deze niet aanwezig is). Elke dag schone badhanddoeken gekregen. Thee- en keukendoek had ik zelf meegenomen, dat is er nl. niet. Paar deuren verderop een paar supermarkten en direct beneden is een bakkertje waar ook wat tafeltje en stoeltjes staan om event. een ontbijtje te doen. Verder is alles op loopafstand goed te doen. Napols is dan ook echt wel een aanrader......

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9nina15-01-2011

RUIM

dicht bij busstation je kunt lopen naar het centrum de wijk zelf is ook prima bakker aan de overkant is al vroeg open

Gereisd met partner in december 2010

• 9Ria25-09-2010

prima appartement, schoon, goede ligging

Appartement met 24 uurs receptie, bakker en supermarkt aan overzijde van de straat. Dicht bij Station Noord (aankomst bus Girona) en metro Arc de Triomphe. De gezellige wijk met het Picassomuseum, de leuke pleintjes en gezellige eettentjes is in ongeveer 10 minuten lopen te bereiken. Ook Ramblas en strand te voet bereikbaar (ca. 20 min). Metro en bus vlakbij. Fijn appartement, schoon (elke dag schoonmaak, afwasmachine wordt aangezet), veel kastruimte. Een volgende keer zullen we beslist weer voor Napols kiezen.

Gereisd met vrienden in september 2010

Aparthotel Napols info