Hotel Moderno

37 reviews over Hotel Moderno in het Nederlands

Ideale ligging

maarten en aline
15-8-2014

Dit is een hotel met goede ligging om de stad te bezoeken , ontbijt is lekker en ruim voldoende . De kamer was proper en er was geen lawaai 's nachts .

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

geweldig hotel pal aan La Rambla

naam naam
18-8-2012

hotel van goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer klantvriendelijk servicegericht personeel, prima ontbijt en van geluidsoverlast geen sprake

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Wij waren tevreden.

D&B
2-8-2012

Wij verbleven er in juli 2012 met 3 volwassenen (6 nachten). Ideale ligging: zijstraat van Ramblas (Ramblas en metro Liceu op ong. 50 m); ook dicht bij bekende markt, theater, ... . Vriendelijke receptiemedewerkers, spraken voldoende Engels. Wij hadden 3-persoonskamer op 3de verdiep aan voorkant gebouw. Als raam dicht was 's nachts niet echt veel hinder van verkeer of lawaai. Airco, frigo, t.v., ... op kamer; kleerkast was klein voor 3 pers. maar het ging. Eenvoudige inrichting maar proper, ook badkamer was ruim genoeg, proper en ok. Wie echt luxe wil moet hier niet verblijven maar wij vonden het zeker ok. Bij een citytrip zit je normaal gezien ook niet veel op je kamer. Ontbijt: zeker keuze genoeg en er werd regelmatig bijgevuld. Pluspunt: 2 computers ter beschikking voor klanten + laatste dag kamer beschikbaar tot 12u. en na uitchecken bagagebewaring en W.C.'s beneden ter beschikking.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima hotel

Peter Hulsbergen
17-1-2012

Afgelopen weekend Barcelona bezocht en 2 nachten in dit hotel geslapen. Het is een basic hotel zonder de nodige franje en luxe maar de ligging is fantastisch, op steenworpafstand van de Ramblas en metrostation Liceu. Het personeel is zeer behulpzaam. Kortom; prima hotel om een paar nachten te slapen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging super, kamers slecht

Jo
17-3-2011

Wij zijn er dit jaar 2011, begin maart geweest. De ligging is alvast schitterend. Vlakbij de Ramblas en bij de metro die je bij een citytrip vaak gebruikt. Het ontbijt was zeker prima en voldoende. Prijs was ook ok.

Onze kamer, nr 202 was echter veel minder. Een beetje vuil, versleten bedden, een douche die lekte bij het wassen, een enorme luidruchtige ventilatie die niet af te zetten was en een airco die niet werkte.

Op ons verdiep hing er ook een muffe geur van de afloop. Maar dit echt enkel op ons verdiep. Als je overal kan slapen en snel tevreden bent is dit je hotel voor een citytrip naar barcelona. Als je toch op je slaap en een beetje properheid gesteld bent, laat je dit hotel beter aan je voorbij gaan.

Gereisd Met partner in maart 2011

Lekker dicht op de Ramblas

Esther
12-3-2011

Wij zijn net terug van een lang weekend Barcelona. We hebben 3 nachtjes in Hotel Moderno geslapen. Het hotel ligt midden op de Ramblas een beetje verscholen in een zijstraatje zodat je niet de drukte hebt van de Ramblas. Het ontbijt is goed en voldoende keus. De kamer die wij hadden was ruim met een grote badkamer. Het bed was prima alleen het kussen was te zacht. Minpuntjes : er was geen douchegordijn in de badkamer dus een waterballet met douchen en het was vrij gehorig. Het personeel is aardig en behulpzaam. Als we nog eens naar Barca gaan wordt het zeker weten weer dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In hartje Barcelona een prima hotel.

Frank
21-7-2010

Laat je niet afschepen met de kamer zonder direct daglicht, meteen aangeven dat je clautrofobisch bent! De kamers aan de voorzijde (met balkon) zijn echt stads, veel stadsgeluiden dringen 's avonds in je kamer door maar dat weet je van tevoren. Je zit meteen op De Ramblas, super.

Gereisd Met partner in januari 2010

Goede ligging

mjw
8-5-2010

Hotel Moderno Barcelona goede ligging - netjes - goed ontbijt - kamer aan luchtschacht - redelijk stil - wel lawaai andere gasten en klappen van deuren. In zijstraat la Rambla (20 meter vanaf) - metro voor deur (Liceu) - uit hotel op la Rambla links af naar Placa Catalunya (10 min. lopen) en la Bouqueria (3 min.) - eten op middenstrook la Rambla Casa Joan af te raden - duur en niet goed. Vanaf hotel la Rambla recht over steken (rechts van betaalautomaten) goed rest. Tapas Gaudi. Hotel Moderno goed te bereiken - verderop oogt straat onveilig. Kaartjes Barca te koop bij Camp Nou - niet waar museumkaartjes worden verkocht - maar langs museumkaart verkoop rechtdoor - over parkeerterrein bussen en voor de uitgang/hekken aan de linkerkant. Met bon uit kortingsboekje Bus Turistic (te koop bij balie hotel) 10% korting.

Gereisd Anders in mei 2010

Goede ligging.

mjw
8-5-2010

Hotel goede ligging - netjes - goed ontbijt - kamer aan luchtschacht - redelijk stil - wel lawaai andere gasten en klappen van deuren. In zijstraat la Rambla (20 meter vanaf) - metro voor deur (Liceu) - uit hotel op la Rambla links af naar Placa Catalunya (10 min. lopen) en la Bouqueria (3 min.) - eten op middenstrook la Rambla Casa Joan af te raden - duur en niet goed. Vanaf hotel la Rambla recht over steken (rechts van betaalautomaten) goed rest. Tapas Gaudi. Hotel Moderno goed te bereiken - verderop oogt straat onveilig. Kaartjes Barca te koop bij Camp Nou - niet waar museumkaartjes worden verkocht - maar langs museumkaart verkoop rechtdoor - over parkeerterrein bussen en voor de uitgang/hekken aan de linkerkant. Met bon uit kortingsboekje Bus Turistic (te koop bij balie hotel) 10% korting.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

prima hotel voor redelijke prijs

Bep van der Meijden
6-2-2010

samen met dochter geweest voor 5 dagen barcelona. prima hotel. genoeg privacy, zeer rustige kamer. dicht bij ramblas en metro. belangrijke dingen op loopafstand. wij hebben vanaf placa catalunya met de koffers gelopen om bij het hotel te komen. ong. 500 meter. geen enkel probleem. zou zonder problemen bij een volgend bezoek graag weer in dit hotel willen verblijven.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moderno in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moderno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.