Appartement MH Liceo

3 reviews over Appartement MH Liceo in het Nederlands

Redelijk appartement

Tr
14-3-2012

De foto's van het app waren heel mooi, maar de werkelijk viel tegen. Hele kleine ramen op vloerniveau aan de voorkant, douche erg klein voor een man, verlichting niet in orde, personeel wat binnen komt zonder kloppen!! De omgeving voelt 's avond niet prettig.

Leuk maar klein

Jaap
17-9-2009

Perfecte lokatie. App. leek op internet groter. Was schoon maar verloedert snel, moet snel geld opbrengen.

Airco lekte, grote schimmelplek van maanden, water drupte in contactdoos, hebben hem niet durven gebruiken.

Bedden heel slecht, veren steken in je rug. Lift aanwezig is pluspunt.Over het algemeen tevreden met accommodatie

Matig appartementencomplex

Corine Hansum
27-6-2009

De appartementen liggen in een zijstraat van de Ramblas. Opzich een prima lokatie, maar absoluut een onveilige lokatie. Verder was het appartement niet schoon, veel stof en vuile handdoeken/lakens.

We hadden een appartement voor 5 personen aan de achterzijde van het pand. Er zat een ruim balkon bij met meubilair. De ruimte is prima met een aparte complete keuken, wasmachine. De bedden zijn slecht, je voelt de veren in je rug. Maar als je na een dag Barcelona in je appartement komt, ben je gebroken en slaap je overal. Tegenover de ingang van het kleine complex zit een zaakje waar je heerlijke broodjes kunt krijgen.

We hebben een aantal aanbieders voor MH Liceo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MH Liceo in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MH Liceo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MH Liceo scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.