Hotel Mesón Castillasterster

Tonen op kaart

106 reviews over Hotel Mesón Castilla

• 2018
    10Rosanne29-05-2018

Fantastisch hotel voor een mooie stedentrip!

Mooi, knus en gezellig hotel. Lekker en uitgebreid ontbijt (broodjes, eieren, allerlei beleg, cornflakes, yoghurt, fruit, etc.), dat je ook buiten kan opeten. Heerlijke bedden en goede badkamer. Erg schoon, ruikt heerlijk in het hotel. Mooi gelegen in de gotiekwijk, dichtbij de ramblas. Behulpzaam en aardig personeel. Wij, mijn moeder en ik, zouden zeker terug komen! Enige is dat het wat lawaaierig kan zijn, doordat het aan een plein ligt waar jongeren nog tot laat drankjes aan het drinken zijn en het uitzicht was niet erg mooi aan de voorkant van het hotel. Dat laatste valt in het niet bij de goede dingen. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Ingrid13-05-2018

Heel mooi, kleinschalig, charmant hotelletje

Echt een charmant en leuk hotelletje. Kraak schoon, zeer vriendelijke medewerkers, prachtig van binnen. Prima bedden, goede airco en uitstekend ontbijt. Het enige “nadeel”, waar het hotel niets aan kan doen, is het armoedige blok tegenover het hotel dat achterbuurt achting aandoet. Dit wordt overigens meer dan goed gemaakt door de straatjes links en rechts waar je in knusse terrasjes en winkelstraatjes uitkomt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Marcio04-09-2016

perfect hotel!

Prachtig hotel in de spaanse sferen, prima kamer die groot genoeg was en die elke dag netjes schoongemaakt werd. Het hotel lig op een perfecte locatie, vlak bij de Rambla en het metrostation. Al het personeel was vriendelijk. Een dikke aanrader!! Een kluisje op de kamer hadden wij wel makkelijk gevonden maar dat is het enigste kleine puntje.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Wilco22-08-2015

Super hotel

Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat in de reisboeken stond centrale ligging... dat klopte ook! Heel centraal, grote steeg door en je bent op de Ramblas. Kamers klein maar erg leuk ingericht, Airco en koelkastje op de kamer ideaal! Ontbijt goed te doen en het personeel is erg vriendelijk. Wij waren erg blij met het hotel en raden het ook aan. Tip neem een stekkerdoos mee, wij moesten de stekker van de tv eruit en op de badkamer zit er een maar die doet het alleen wanneer het licht aan is voor als je dingen wilt opladen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7G.janssen15-08-2015

Prima city hotel

Prima hotel voor een paar dagen,centraal gelegen.wel erg gehorig aan de voorkant,we waren met 3pers op 1 kamer wel wat klein ,maar voor een paar dagen is dat te doen.voor de tweede keer in Barcelona maar ga nooit meer in het hoog seizoen ,wat een drukte niet normaal s'morgens kaartje kopen 's'middags pas erin.kan je beter van tevoren online bestellen geld voor meerdere bezienswaardigheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4Ellen03-05-2015

Ouderwets donker gehorig hotel

Wij gaan niet meer naar dit hotel, wij sliepen aan de voorkant, 's nachts veel lawaai buiten, kamers best wel schoon, harde bedden,aan de receptie niet zo vriendelijk personeel. Dochters sliepen in een grote bezemkast, geen raam, wel een deur naar buiten waar een "balkon" was waar je alleen de lucht kon zien, omringd door hoge muren, je kon je armen niet uit spreiden, zo smal. Wat ook jammer was, dat er geen ruimte was waar je 's avonds met andere gasten kon verblijven. De kamers werden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9Fam. van den Heuvel30-10-2014

Aanrader!

Goed hotel de ligging is geweldig, wij hebben dus ook veel kunnen belopen. Mooie kamers, prima bedden en schoon. Ontbijt voor ieder wat wils, en je kan net zo veel eten als je maar wilt.......De dag van aankomst en vertrek hebben wij onze koffers kunnen brengen of laten dan heb je lekker je handen vrij. Vriendelijke mensen zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8Eric de Wolff09-08-2014

Uitstekend hotel

Mooi, centraal gelegen hotel met airco en balkon. Elke dag keurig schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Zeker de moeite waard. Na 300 meter al op de Ramblas. Uitstekende service met kluis voor 5 euro voor de gehele periode en de koffers konden we tijdelijk stockeren achter in het hotel. Zeker de moeite waard

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Anja21-09-2013

Geweldig leuk , goed en schoon hotel

Hotel Meson Castille is een mooi autenthiek en schoon hotel. Voor een stedentrip een echte aanrader, 5 minuten lopen vanaf metro aan Plaza Catalunya en De Ramblas. Leuke spaanse kamers goede bedden en uitstekend ontbijt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de laatste dag konden onze koffertjes in de kluis gezet worden tot vertrek 's avonds. Naast Hotel Meson Castilla een leuk en gezellig resteurantje waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Kortom een echte aanrader voor iemand die een stedentrip Barcelona wil maken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 7Miranda07-07-2013

Goed hotel.

Prima hotel met een goede ligging. Kamers zijn ruim genoeg, schoon en er is airco. Het zit aan een drukke straat maar ik vond het niet storend. Personeel aan de balie mag nog wel een cursus gastvrijheid volgen, maar het personeel in de ontbijtzaal en de kamermeisjes zijn daarentegen weer erg vriendelijk. Ontbijt is prima, niet heel uitgebreid maar genoeg keus en het smaakt goed. Ligging is ideaal. Straatje uit en je staat op de Ramblas en bij een metrostation. Wij hadden een Barcelona card voor 5 dagen, handig maar veel dingen zijn te voet ook goed bereikbaar. Ik zou zeker terug gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2013

4 tips over Hotel Mesón Castilla

• Anja, 21-09-2013

Zeker boeken voor een paar leuke dagen Barcelona.

• C. Versluis, 09-04-2013

We hebben geen vergelijk, maar leuk hotel (bijna ) midden in het centrum. Op loopafstand van het gezellige, drukke centrum en van een metro-station

• Miranda, 07-07-2013

Alles is leuk. Park Guëll, casa Batllo (zo mooi), casa Mila, dierentuin, fontein, te veel om op te noemen. Taartje eten bij Caelum, zeker doen, zo lekker. Gewoon wat ronddwalen en winkeltjes kijken. En ja je moet oppassen voor zakkenrollers maar waar niet.

1 vraag over Hotel Mesón Castilla

• Merle Brouwers, 24-08-2018

Vluchthaven

Hallo,

Is het hotel ver vanaf de vluchthaven in girona?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand4 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats