Hotel Medinaceli

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

7.8Goed

11 reviews over Hotel Medinaceli

• 6H.J. Walter07-09-2011

Aanbevolen door Zoover ???

Nette kamer en badkamer, goede bedden en schoon. Ontbijt in de kelder was voldoende maar je moet er wel ruim op tijd bij zijn. Goede en rustige ligging t.o.v. de toeristische attracties maar in een oude smoezelige wijk. In de receptie hing een rioollucht. Grootste probleem was dat de airco op onze kamer (403) niet werkte, waardoor slapen vrijwel onmoeilijk was. Ramen opende naar een met glas overdekte (derhalve hete) binnenplaats, dus langs die weg geen alternatieve frisse lucht mogelijk. Er werd (in de etagegangen rondom de binnenplaats) aan energiebesparing gedaan d.m.v. bewegingssensoren die de verlichting automatisch aan en uit deed. Zeer storend als slapen toch al moeilijk was. Als vijf sterren het internationaal erkende toppunt van hotel-luxe zouden zijn dan zijn de geadverteerde vier sterren voor dit hotel ver boven de werkelijkheid.

Gereisd met partner in september 2011

• 2Limbeek11-04-2011

Onbeschoft

Zonder dat wij op de hoogte waren gebracht werd ons duidelijk gemaakt dat er geen plek voor ons was in het hotel en dat we in een ander hotel van dezelfde keten waren geplaatst. Ik had dit hotel specifiek uitgekozen om het goede zoover commentaar, maar dit vond ik echt belachelijk en onbeschoft. Daarnaast sprak de enige aanwezige persoon geen eens Engels.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9S Mozes08-10-2010

Super mooi hotel met een perfecte ligging

Hotel Midinacelli is een prachtig ingericht hotel, vlak bij de Ramblas en vlak aan het strand. Nette kamers, groot genoeg.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Denise van Manen03-08-2009

Super goeie ligging!!!

Dit hotel moet je kiezen om de ligging. De straat uitlopen en je sta al aan het begin van de Rambla!! Ook ligt het hotel tegenover de haven, en het is ongeveer 15 minuten lopen naar het strand! Verder zijn de kamers goed, de badkamer super mooi en het ontbijt redelijk!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Marlies01-12-2008

goed hotel, aanrader

Het was een goed hotel, ziet er leuk uit (design) mooie en schone kamers en rustig (geen last gehad van straatlawaai). Ontbijt was gewoon goed, niet geweldig. Ligging fantastisch! Aan een klein pleintje met bomen, bijna direkt aan de jachthaven en dichtbij de Rambla.

Gereisd met familie in december 2008

• 8roland en irene02-04-2008

een nieuw mooi strak hotel achter een oude gevel, zeker goed gelegen, vlakbij de ramblas en de haven en je loopt zo de leuke wijk El Bourn in. Mooie kamers metsrtakke badkamer. Ontbijt prima, hadden alleen een wat charagrijnige serveerster die voor half 11 al de lichten van het buffet uitdeed en begon af te ruimen, terwijl het buffet toch echt tot half 11 was, tja..

Wij kunnen dit hotel iedereen aanraden, die van een beetje comfort en een goede ligging houdt! Wij komen er graag terug!

Gereisd met partner in april 2008

• 9r en i01-04-2008

een nieuw, strak hotel in een mooi oud gebouw met vriendelijke receptie en perfecte locatie! Ontbijt is prima, tot half 11, maar voor half elf werd alles ( wat er nog over was ) al weggehaald door chagrijnige juf, dus wel voor 10u aanschuiven! Zouden weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in maart 2006

• 8w van der gun27-05-2007

prima hotel op een uitstekende locatie, mooie kamer

Gereisd in mei 2007

• 9Joop`03-05-2007

Heel leuk net hotel met een zeer goed gevarieerd ontbijt. Kamers netjes en schoon. Ligging 200 meter van La Rambla. Te bereiken met de Aerobus (3,80) vanaf airport naar Pl. Catalunya en van daaruit met metro L3 10 min. richting Canyelles en uitstappen bij station Drassanes en dan nog 10 minuten lopen. 30 meter van hotel kleine supermarkt. Handig voor aanschaf van water en kleine etenswaren en toiletartikelen. Hotel is een echte aanrader mbt comfort en ligging in het centrum.

Gereisd in mei 2007

Hotel Medinaceli info