Appartement Marques

2006

Perfect appartement! We waren er met z´n 4-en en hadden en

Liesbeth Maan
4-12-2006

Perfect appartement! We waren er met z´n 4-en en hadden genoeg ruimte en alles was lekker schoon. De ligging was ook super, vlakbij de Ramblas maar de straat zelf rustig. Het appartement is noet aan de straatkant en je hebt een heerlijke patio waar je lekker buiten kunt zitten.

Manjeeta van way2stay was ook heel behulpzaam, we konden eerder in en uitchecken en ze heeft ons ook nog heel veel goede tips gegeven.

Daarnaast is Barcelona natuurlijk ook een fantastische stad.

Gereisd Anders in december 2006

Een heel plezierige tijd gehad in dit appartement

familie Silvo
4-5-2006

Een heel plezierige tijd gehad in dit appartement. Vlakbij de Rambla en Plaza Real. Groetjes, familie Silvo, Belgie

Gereisd Anders in mei 2006

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• AdresLas Ramblas 08001
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+34 666791731

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marques in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.