Aparthotel Majestic & Spa

9.1Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Majestic & Spa?

9.1Fenomenaal

22 reviews over Aparthotel Majestic & Spa

• 2018
    9Jeroen en Ingrid van Reenen18-05-2018

Fantastisch!

Majistic hotel in Barcelona heeft echt de mooiste rooftop van Barcelona, prachtig zwembad op de rooftop, heerlijke loungemuziek, live DJ en een droomuitzicht over de stad!!

Pascal Billard, General Manager, Dpto. eCommerce & Web, 10-07-2018

Dear Jeroen and Ingrid , I would like to thank you for your wonderful review. I am so pleased to see that your stay with us here in Majestic Hotel & Spa met your expectations.

I look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards,

Pascal Billard General Manager

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

0loraine03-02-2011

dieven

Pas op met reserveren bij dit hotel. Ze spreken steenkolen Engels en begrijpen je mailtjes niet. Ze hebben onterecht een nacht afgeschreven van mijn rekening a la raison van 211 euro, omdat ze mijn cancellatie niet hebben verwerkt. Daarna ben ik zeer onbeschoft afgewimpeld. Nare mensen!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Esther Bakker22-02-2010

Gewoonweg Magnifiek

Statig hotel wat prachtig gelegen ligt namelijk midden in het centrum. Personeel uitstekend, zelfs de deuren worden door een portier voor je opengehouden. Mooie kamers, wel ietjes aan de kleine kant (normaal bij stadshotel) maar waar het je aan niets ontbreekt. Geweldig ontbijt en zeer goed restaurant. Mooi uitzicht over het dakterras waar tevens het kleine zwembad is. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in december 2006

• 9GP22-10-2009

Een plek om terug te komen

Net een paar dagen hier doorgebracht. Een echt klassiek hotel met misschien een beetje ouderwetse kamers: het is zeker niet trendy, dan moet je wat anders zoeken. Er is een uitgebreid ontbijt-buffet dat steeds tijdig wordt aangevuld, de ruime (classic) kamers met zitje en bureau zijn keurig schoon, het sanitair is modern en netjes onderhouden. Maar waar een telefoon op het toilet voor nodig is hebben we niet zo goed begrepen ;-) Het personeel is niet alleen vriendelijk en voorkomend, ook denkt het met je mee: het in bewaring nemen van de koffers op de dag van vertrek wordt door de mensen achter de balie zélf voorgesteld, en daar is ook een prima protocol voor. Niet zo maar een krijt-aantekening op je koffer die vervolgens in de hal blijft staan, zoals we ook wel meemaakten. En op de morgen van ons vertrek góót het: de dame achter de balie wees ons spontaan op de mogelijkheid om een paraplu van het hotel te gebruiken. Alle keurig schoon, vanuit een plastic foudraal, zonder kosten.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Willem10-08-2009

Mooi, maar niet super

Hadden dit5 sterren hotel geboekt, maar dat 5 sterren viel toch ietwat tegen. Het is een mooi hotel, maar mag wel eens gemoderniseerd worden. Kamers waren uitzonderlijk groot, maar ook ietwat gedateerd. De ligging van het hotel is super en het heeft zeker uitstraling. Op de bovenste verdieping is een klein zwembad met bar. Het restaurant in het hotel is van topklasse.

Gereisd met partner in september 2008

• 8sigrid Hutchison21-07-2009

Aardig....niet perfect

Ben een weekend alleen naar Barcelona geweest om te shoppen. Boekte dit hotel. Nu zijn de kamers in oudere hotels..(of nieuwere hotels in oude gebouwen) over het algemeen niet groot. Maar dit is echt verre van ruim. Maar misschien is dit wel het soort hotel dat alleenreizende in het verste achterafkamertje stopt. (zoals bij mij het geval was. Allerlei gangen door en het allerlaatste hokje was voor mij. Verder een okee kamer en het hotel was ook behoorlijk ok..maar hmmm geen lekker gevoel erbij. Service was net niet leuk..eerder arrogant en afstandelijk. En dat terwijl je toch een behoorlijk bedrag per KAMER per NACHT neertelt, dus waarom je dan als alleenreizende de allerkleinste achterafkamer moet krijgen snap ik niet..het was bepaald niet vol. Ontbijtzaal is in kelder..geen ramen, gaf een vreemd gevoel. Eten was prima. Bedden ook. Ligging is perfect..en toch ga ik niet terug. Had voortdurend het gevoel dat ik dankbaar moest zijn dat ik in hun mooie hotel mocht slapen..pffff

Alleen gereisd in maart 2008

• 9rooswinkel02-12-2008

uitstekende kwaliteit

compleet en uitstekend centraal gelegen hotel van top kwaliteit met klasse service en bediening

Gereisd met partner in november 2008

• 9Désirée Mouw11-09-2008

Waanzinnig mooi, perfect gelegen hotel!

Elke avond op het dakterras gezeten (wél nogal dure drankjes..) met een prachtig uitzicht over Barcelona. Airco overal, zalig terugkomen na een hete dag in de stad. Zeer uitgebreid internationaal ontbijtbuffet, heerlijke hapjes naast eieren met spek en worst, vers sap en fruit. Vriendelijk, Engels sprekend, personeel. Gezellig chocolaatje op je kussen en opengeslagen bed voor het slapen gaan. Erg goede douche en bad in ruime badkamer, mét föhn en ruim assortiment shampoo, douchegel, en dergelijke. Kluis aanwezig in kamer. Geluiddichte ramen; erg prettig, want veel lawaai op straat. Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met partner in september 2008

• 9Jeffrey De Meulemeester25-08-2008

chique hotel voor de veeleisende klant

Prachtig hotel in hartje Barcelona. Je stapt uit je hotel en je bevindt je op de grootste boulevard van Barcelona. Inclusief winkels van alle grote merken. Chanel an Armani zijn zelfs gevestigd in het hotel zelf.

Zeer klassevolle service, het gaat er allemaal heel chique aan toe waardoor het soms wat stijfjes overkomt.¨Prachtige accomodatie, alles in marmer en met de duurste materialen afgewerkt.

Ontbijt fantastisch, vers fruitsap, verse koffie, alles wat je je maar kan inbeelden.

Korom: een tophotel dat verdiend prijkt tussen de beste hotels van Spanje (2007 verkozen tot beste hotel van Spanje). Wel prijzig maar daar krijg je een enorm aangename beleving voor terug!

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Manon29-07-2008

hoog niveau!

Heerlijke chique op europees niveau, super ontbijtbuffet met oa alle soorten vers seizoensfruit en uiteraard tortilla en cava. waar je frans, arabisch en weinig nederlands hoort. perfecte locatie op de Passeig de Gracia; de spaanse Champs Elysee, zwembad(je) op het dak met loungeterras. Na een dagje in Barcelona heerlijk aan de bar een cavaatje met live pianomuziek voordat je je gaat opfrissen voor de avond om weer heerlijk de stad in te duiken en allerlei terrasjes te bezoeken of aan de hippe strandtenten te dineren. Ga NIET naar hun dure restaurant met Michelinster 'Drolma', zonde van je geld!!! grote misser.

Gereisd met partner in juli 2008

Aparthotel Majestic & Spa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras