Hotel Madanis Complex

Kleine hotelsWeer vandaag25°19°
Hotel Madanis Complex
7,2

10 reviews over Hotel Madanis Complex in het Nederlands

In dit appartement nooit meer.

Sloekie
6-10-2017

Veel lawaai van de weg die er liep, de keuken was slecht uitgerust niet genoeg spullen zoals koffiezetapparaat, theedoeken, messen e.d en het aanrechtblad was op de naad opgezwollen hierdoor liep het water tussen de naad. In de douche waren de voegen vies van de schimmel en warm water was niet af te stellen het ene moment was het heet en de andere moment steenkoud. Er hingen 2 airco's waarvan 1 het niet deed hier was het omhulsel afgehaald.

Goed appartement

Lian
31-8-2015

Via touroperator geboekt. Prima en ruim appartement met een zeer goede Wifi verbinding en lekkere bedden! (Wifi was gratis). Badkamer was schoon, niet al te groot maar prima om je even in op te frissen. Keuken was ook niet al te groot en helaas ontbrak het kookgerei zoals borden, glazen en bestek. Verder van alle gemakken voorzien, zoals koelkast mer vriesvakje en een combimagnetron. Appartement beschikte over 3 slaapkamers (2 eenpersoonskamers en 1 tweepersoonskamer), twee televisies en een balkon. Goede ligging ten aanzien van het openbaar vervoer en de supermarkt. Ideaal om Barcelona te verkennen. Geen gebruik gemaakt van maaltijden, dus hier kan ik geen oordeel over geven. De receptie was echter apart van het appartement, enkele meters verderop bij het hoteldeel van deze keten.

Super!

Annemiek
8-8-2015

We hadden een mooi appartement. Superschoon, genoeg handdoeken, prima bedden. Het beddengoed was ook schoon. Airco in het appartment. Aardig personeel. We hebben een uitstekend verblijf gehad.

Net hotel buiten centrum

Grunn
17-10-2014

Wij zijn in oktober geweest. We zaten in het nabij gelegen complex liceo,onderdeel van madanis. Ontbijt was perfect! Kleine zaal,maar dat geeft niet. Kleine kamer, met uitzicht op tankstation, niet heel romantisch :)

Metrostation tegenover het hotel; maar goed ook want je zit wel redelijk ver bij alles vandaan. Fantastisch weer gehad; elke dag 27 graden.

Vriendelijk personeel!

Prachtig hotel

Naam Naam
16-4-2013

met zeer vriendelijk personeel en mooie kamer, uitstekend ontbijt

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bastheboss
28-4-2012

Wij hebben een aantal verbleven in de appartementen van Madanis. De accomodatie ligt op ongeveer 300 meter van het Camp Nou stadion en op ongeveer 5 minuten lopen van een metrostation. Het appartement bestond uit 2 slaapkamers en een badkamer. Alles zag er netjes uit, alleen is het appartement wel gehorig. Het ontbijt hebben wij genuttigd in het hotel, dit is van goede kwaliteit en niet duur. Mocht je daar geen gebruik van willen maken, er zitten diverse bakkers en supermarkten in de directe omgeving.

Ben je echter met kleine kinderen in dit appartement dan is dat wel wat lastiger. Er zijn overal trapjes en de gangen zijn wat smal. Dus met een buggy is het lastig. Voor een bezoek van een wedstrijd van Barcelona is het echt een uitstekende locatie!

Net hotel tegen redelijke prijs

Pieter, Irene en Martijn
23-5-2010

Wij hebben overnacht in een appartement met goede bedden, airco, moderne badkamer, koelkast en groot balkon. Het ontbijt was goede kwaliteit met knapperig brood en voldoende keuze. Personeel achter de receptie is erg vriendelijk. Minpunt was wel dat ons werd aangeraden het diner bij Taller Tapas te gebruiken om de hoek van Camp Nou. Bij Taller Tapas spreekt niemand een woord over de grens en van etiquettes hebben ze daar nog nooit gehoord. Het slechtste restaurant dat wij ooit hebben meegemaakt.

Netjes

R van den Berg
25-12-2009

Mooi hotel dicht bij het stadion.. en dicht bij de metro.. hotel is netjes en voor niet te veel geld is aan te raden

2008

We zijn hier 3 nachten geweest voor voetballen te kijken. Ligt 100 meter van het stadion, is supermodern en netjes, ontbijt was lekker en het ligt op 100 meter van de metro, die je in 10 minuten naar de Ramblas voert. Een super hotel voor weinig geld!!

Mooi hotel vlakbij Barca stadion

Fam Perriens
15-2-2008

Mooi hotel vlakbij Barca stadion. Met metro ben je zo in het centrum. Zonder kinderen geweest dus kindvriendelijkheid kan ik niet beoordelen. Nette kamers voor te overnachten. Ontbijt was goed, netjes en genoeg voor iedereen ( in buffetvorm )

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madanis Complex in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madanis Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.