8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Barcelona Las Ramblas voor je op een rij gezet:

195 reviews over Hotel Leonardo Barcelona Las Ramblas in het Nederlands

Fantastisch. In juni ga ik er weer heen!

Paulien
7-2-2018

Het hotel was heel basic, en alleen een douche.. maar wat waren ze vriendelijk! Super service en super schoon hotel. Kamer en bedden werden dagelijks schoongemaakt/opgemaakt. Ontbijtje was ook heerlijk. De ligging was goed, met de bus ging je bijv rechtstreeks naar het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

Beslist een aanrader

Lilian
19-7-2017

Een mooi en smaakvol ingericht hotel. Goede bedden, goede airco, goede ligging. Wij hadden 2 kamers (114 en 426), groot verschil in afmeting. Zwembad is klein en ondiep, maar prima om af te koelen. Ontbijt was standaard, netjes verzorgd. Er is in het hotel geen bar, maar dat hebben wij niet gemist met al die leuke pleintjes en leuke terrasjes in de buurt. Naast hotel kun je een fiets huren voor 7 euro per dag. Is heerlijk om langs strand te fietsen. Wij vinden dit stadshotel zeker de moeite waard om naar terug te gaan.

prima verblijf

Nick
28-5-2016

Nieuwe naam voor voorheen Principal. Kamers gerenoveerd. Goede bedden, douche, tv, minibar, kluisje (stond overigens los, wat heb je er dan aan?). Vriendelijk en behulpzaam personeel aan receptie. Goed centraal gelegen binnen oude stadscentrum. Metro op 300 meter. Ontbijt genomen voor gemak, redelijk. 2 keer geweest en mogelijk ook een volgende keer.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Jong Intra

Eenvoudig hotel in het centrum voor nette prijs

Martine
17-1-2016

Het vinden van het hotel was even moeilijk, met een kaart in de hand. Het hotel zelf ligt in een van de straatjes nabij de Ramblas. Daardoor toch lekker rustig gelegen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam met informatie. Het ontbijt is goed. De kamers en andere verblijven zijn erg eenvoudig, maar wel netjes en schoon. Prima uitvalsbasis voor een stedentrip, waarbij je 's morgens vertrekt en 's avonds weer op je kamer komt.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Eenvoudig, Vlakbij de Ramblas

Karin en Bert
31-8-2015

Ongezellig hotel. Niets te beleven, geen bar, dus geen drankje verkrijgbaar. Schoon met nette kamers. Ontbijt goed, daarna direct de stad in om laat terug te komen.

Gereisd Met partner in maart 2015

Prima hotel

Fam. Rasch
26-5-2015

Goed hotel met gunstige, rustige ligging en toch vlakbij de Ramblas. Vriendelijk personeel (receptionist duidde spontaan de bezienswaardigheden van barcelona op de stadsplattegrond aan, en dat om half een 's nachts) , keurig redelijk uitgebreid ontbijt. Kamers waren schoon, dagelijks schone handdoeken. Wij hadden 2 kamers naast elkaar, er was een flink verschil in afmeting, maar je komt er toch alleen om te slapen. Schone, ruime badkamer.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Goed hotel

geke.veenstra
11-12-2014

Goed hotel, vlak aan de Ramblas en place de Catalunya vanwaar de hop on hop of bussen / aeroport bussen en taxi's vertrekken. Goede schoonmaak Heerlijke douche Vriendelijk personeel, vooral bij het ontbijt Airco op de kamer Kluisjes voor je bagage Eenvoudig maar goed ontbijt, jammer dat er geen barretje is waar je nog iets kunt drinken ( maar die zijn er in de buurt genoeg )

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Prima uitvalsbasis vlakbij de Ramblas

nicokoolen
19-10-2014

Op zo'n 150 meter van de ramblas gelegen. Goed ontbijt. Grote bedden, lekkere kussens en rustig gelegen. Goede service, lockers om je koffers op te bergen als je kamer nog niet vrij is of je al uitgecheckt bent op dag van vertrek. Heerlijke koffiecorner en fantastische bakkerij (Gothic) met veel lekkers om de hoek.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Prima hotel

de Boer
19-10-2014

Wij hadden een prachtige kamer met veel ruimte en mooie badkamer.

Gereisd Met partner in oktober 2014

prima stadshotel

henk
18-9-2014

goede kamer is ruim voldoende voor een stadshotel al bij al een heel goed hotel met een perfecte ligging, 100 m vanaf het hart van de Ramblas. en een heel goed ontbijt.

Gereisd Met partner in Sat Sep 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Barcelona Las Ramblas in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Barcelona Las Ramblas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.