Hostel Las Ramblas Caballero

1 review over Hostel Las Ramblas Caballero in het Nederlands

Centraal gelegen

ludevis
10-1-2013

Centraal gelegen op Las Ramblas. Vroeg in de ochtend wat lawaaierig door jongeren die een discotheek in de buurt verlaten. (om 5 u 's ochtends politiewagens en veel taxis in de buurt om alles in goede banen te leiden...). Uitgebreid ontbijt. Ietwat verouderde kamers. Netjes. Trage liften!!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresPasseig Sant Joan, 1, Eixample 08010(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Las Ramblas Caballero in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Las Ramblas Caballero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.