Hotel Las Flores

HotelWeer vandaag29°22°
8,2

4 reviews over Hotel Las Flores in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goede bedden. in een nette kamer ook de badkamer was prima. Er miste een bad stop maar bij navraag werd hij gebracht. Vlak bij hostel liggen 2 metro stations dus ideaal om de rest van Barcelona te ontdekken. Je moet alleen wel bij de ingang een trap op dus ben je slecht te been zou ik voor iets anders gaan. Van ontbijt geen gebruik gemaakt.

Uitstekend

Fam Dijkstra
6-8-2016

Prima hotel, vriendelijke mensen en kraakheldere kamer. Alles wat je nodig heb is er. Inclusief goede wifi. Ondanks de zeer drukke locatie geen enkele geluidsoverlast. Goede uitvalsbasis om de stad te ontdekken of om naar het strand te gaan. Metro en bus voor de deur. Je moet wel na de voordeur direct een trap op; wij kregen daarbij meteen hulp met de koffers. Van het ontbijt geen gebruik gemaakt.

Piepkleine kamer

Sandra Mulder
13-5-2012

Bij binnenkomst struikelden wij bijna gelijk over het bed, want behalve het bed kon je er net aan de voorzijde en voeteneind langs lopen.

De kleine badkamer is prima en de kamer was wel netjes.

Het ontbijt stelde zeer weinig voor. Wat wit brood, plakje ham en kaas en fruit. Koffie en thee.

Lokatie is zeer goed, maar je moet wel eerst een lange trap op met je koffer. Het personeel achter de receptie is vriendelijk.

Uitstekend

Hans
25-10-2011

Hotel Las Flores is centraal gelegen aan de Ramblas en wordt gerund door vriendelijke mensen. Het hotel is modern, schoon en plezierig. Onze kamer zat aan de zijde van de Ramblas, maar door de goede isolatie hadden we geen last van de drukte buiten. Het balkonnetje met uitzicht op de Ramblas was idyllisch. Het ontbijt was niet bijzonder uitgebreid, maar de diverse soorten lekkere koffie maakten dat wel goed. Achterlaten van bagage op de vertrekdag was geen enkel probleem.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Flores voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Flores in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.