Hotel La Ciutadella

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi goed hotel!

henk004
16-12-2014

Mooi strak hotel met goede kamers.

Wij hadden een kamer welke uitkeek op de binnenplaats, dus geen uitzicht. Maar dit beviel ons toch goed want het was echt een hele stille/rustige kamer. Ligging vinden wij erg goed! Tussen El Born, Barceloneta (strand) en het stadspark in. Receptie heel vriendelijk. Verwacht niet veel meer dan een goede kamer, verder geen faciliteiten nl.

Prima hotel

T&P
13-3-2014

Net buiten de gotische wijk aan brede boulevard gelegen. Keurige moderne kamers met uitstekende bedden. Dichtbij metrostation en haven gesitueerd.

Uitgebreid internationaal ontbijt.

Gunstig gelegen, mooi nieuw hotel

M&M
7-11-2012

Hotel La Citadella Barcelona heeft mooie schone kamers en ligt heel gunstig in het centrum van Barcelona, in nabijheid van metro, Ramblas en Kathedraal.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ciutadella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Ciutadella in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Ciutadella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Ciutadella scoort een 8.14 uit 10 op basis van 3 reviews.