Hotel La Ciudadela

8 reviews over Hotel La Ciudadela in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel op een perfecte locatie.

Van der Drift en Passchier
28-4-2016

Prima kamers, iedere dag nieuwe schoongemaakt en nieuwe handdoeken, aardige staff/personeel. Perfect gelegen en met een goed restaurant.

Gunstige plek om de stad te zien

famrijntjes
16-4-2013

Klein hotel, zeer gehorig gebouw ( wij sliepen aan de binnenkant). Kamers en bedden zijn klein maar wel goed schoon. Als je na een dagje door Barcelona lopen moe je bed in gaat is slapen geen probleem. Heeft een eigen restaurant waar wij lekker gegeten hebben. Een groot plus punt is het terras waar je uitkijkt op het park. Ligt gunstig ten opzichte van de oude stad.

Nooit meer

Serge
12-10-2012

Lot of noise from the street. Cannot sleep with balcony door open, because of the traffic noise. Television not working and the shower was broken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ciudadela voor je op een rij gezet:

volgende keer misschien wel weer

J. Bakker
23-9-2011

Voorkomend en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer was wat klein en badkamer ook. Het douchegarnituur was slecht.

Het bed was 195 cm lang, dus voor mij met een lengte van 195 cm te kort.

De keuken vonden we erg goed en ook heel betaalbaar.

2007

24-03 t/m 27-03 geweest met mijn dochter

lidy straates rooijmans
6-4-2007

24-03 t/m 27-03 geweest met mijn dochter.

Wij waren zeer tevreden, kleine kamers maar proper, ligging t/o parc op loopafstand van alles,gezellige Wijk el Borne. Aardige mensen van het hotel. Wij raden het iedereen aan voor die prijs.

Leuk en proper hotel voor een paar nachtjes .. .kamers wat klein..geluidsoverlast valt mee

2006

Net hotel met vriendelijk personeel

Ralph en Sharon
      14-8-2006

Net hotel met vriendelijk personeel. Jammer dat er veel geluidsoverlast is 's nachts en jammer dat de bedden een beetje kort zijn. Verder is het een prima hotel om een paar nachtjes in te verblijven.

Een betaalbaar hotel op een gunstige locatie. Het hotel ligt tegenover een groot park. De kamers zijn erg netjes. Voor mensen die met ryanair vliegen op Gerona, ligt dit hotel erg gunstig t.o.v. het busstation. Een aanrader voor iedereen.

Tip: vraag een kamer met uitzicht op het park.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ciudadela voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Ciudadela in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Ciudadela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Ciudadela scoort een 7.69 uit 10 op basis van 8 reviews.