Hostel L' Antic Espai

Hostel L' Antic Espai
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor L' Antic Espai voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel L' Antic Espai in het Nederlands

Zeer goed hotelletje, prima centraal

Roy
19-10-2015

Wij logeerden 3 nachten in L'antic Espai. De huiselijke sfeer valt meteen op. Het is volledig gedecoreerd met kitsch, met rode kussentjes en gehaakte kleedjes wat het zo leuk maakt. Service is zeer goed, ontbijt op bestelling, zelfs zonder extra kosten op de kamer als je dat wilt.

Kamers zijn knus en goed uitgerust.

Ligging is zeer centraal, zo'n 10 min wandelen van Placa de Catalunya en La Ramblas en het metrostation Op 2 min wandelen. Wij vonden dit en uitstekende plek om Barcelona te ontdekken!

Mooie locatie, vriendelijke service

Suryo
15-3-2010

Mooi op loopafstand van Placa de Catalunya. Sergio (de uitbater), Gabriela (de masseuse), de nachtportier en het kamermeisje hebben heel goed voor mij gezorgd. Kortom een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel L' Antic Espai in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel L' Antic Espai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel L' Antic Espai scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.