Hotel Ingles

Kleine hotelsWeer vandaag19°9°
Hotel Ingles
7,1

51 reviews over Hotel Ingles in het Nederlands

net terug van stedentrip Barcelona en we verbleven in dit hotel.

Qua ligging kun je niet beter zitten, aan de Ramblas aan het gezelligste stuk van de Ramblas, waar de terrasjes beginnen en met de Metro voor de deur. Beter kun je niet zitten!!

Hotel is eenvoudig maar zeer proper, bedden wat hard maar zeer goed geslapen. Goede Wifi, goede douche/bad en goede service.

Kortom wil je naar Barcelona dan moet je echt dit hotel boeken!!

Gereisd anders in januari 2014

Bedwants

Simone Buitink
14-5-2014

Bij thuiskomst is gebleken dat wij zijn gebeten door bedwants. Aanwezig in Hotel Ingles!!!

Niet boeken dus!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Fantastische plek!!

sandra
18-11-2012

Hotel Inglés ligt perfect gelegen aan de ramblas! Het hotel is eenvoudig maar voor één ster is dat verhoudings- gewijs goed! Onze kamer was oke, lag aan straat kant, maar van onze vrienden was de kamer iets minder (geen raam). Personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Echte aanrader als je van eenvoud houd.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

D-reizen

Smalle ingang, waar je makkelijk aan voorbij loopt. Kleine kamer met uitzicht op binnenplaats, soort schacht. Eerste nacht slecht geslapen, hoorde continu water lopen door afvoerpijp en geluid vanuit andere kamers. Daarna raam dicht gedaan en goed geslapen. Wel een hard bed, maar slaap normaliter op een waterbed. Wel een keer een klok horen luiden maar toch telkens uitgeslapen tot 9.00 uur. Kluisje gehuurd voor EUR 2 per dag. Ontbijt is niet veel, kun je beter naar Mercat Boqueria lopen (net aan de andere kant van Ramblas) en daar ontbijten. Sowieso leuke markt om te zien. Wel tv maar geen afstandsbediening te zien, maar Barcelona is zo mooi, wie wil daar tv kijken. In hotel vouchers gekocht voor korting op toeristische bus en ook een kaart van het centrum ontvangen. Moet wel de kamersleutel afgeven bij de balie. Kamer was klein, het bed smal en kort (1,40 x 2,00).

Gereisd met partner in september 2010

Eenvoudig maar netjes hotel

Gea&Liesbeth
23-9-2010

We hebben 4 heerlijke dagen gehad in Barcelona. De ligging van het hotel was perfect, alles was te voet bereikbaar (haven, place de catalunya, metrostation e.d.). De kamers zijn simpel maar schoon en netjes. Wij zaten in kamer 401, met balkon aan de voorkant(op straat). Dit gaf'vooral 's nachts veel lawaai. Toch hebben wij redelijk geslapen. Het ontbijt is in een restaurant naast het hotel. Je krijgt 1 croissant, een kop thee/koffie en een glas jus d'orange. Niet uitgebreid, wel voldoende. Wij hebben toast gevraagd en gekregen i.p.v. een croissant. De medewerkers zjin vriendelijk en voor een stedentrip, waarin je veel de stad in bent en weinig op de hotelkamer was dit een prima hotel, alhoewel €50,- per nacht wel veel is voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in september 2010

Dit nooit meer

Lotje
18-9-2010

Ik dacht dat hotel beter zou zijn. Kamer klein vies.Het bed voelde ik alle springveren er doorheen, zo erg ingezakt. Het kussen was zo hard dat ik een handdoek als kussen gebruikte. Amper tot niet geslapen daar. Geen airco maar ventilator die veel lawaai maakt. Raam in lucht schat waar veel lawaai uitkomt.Kerk klok hoor je ook erg goed. Hotel ook erg gehorig.

Ontbijt zo karig als maar wezen kan. Ik hou van stevig ontbijt maar op 1 koffie, 1 glas jus d'orange en 1 croissant kan ik de ochtend niet door komen.

Het hotel ligt wel heel centraal gelegen en alles goed in de buurt. Met de metro ben je overal zo. Dat is dan ook voor mij enige pluspunt.

Gereisd alleenreizend in september 2010

dit nooit meer

D Nobel
6-9-2010

ik had geboekt voor 4 nachten, op de foto's is het inderdaat een mooi hotel maar erg eenvoudig nou geeft dat niet maar er zijn een aantal kamers in het midden van het hotel zonder ramen of het kijkt uit op een luhtsluis met tralies voor de ramen en geen nooduitgang dus als er brand zou zijn zit je echt in de val daar, en er is geen airco in de kamers of gangen de tempratuur liep s'ochtends al gauw op tot boven de 30 graden dus ik ga daar niet meer naar toe.

voor de €50 euro per nacht vind ik dit geen goede prijs kwaliteitsverhouding(of ik ben opgelicht kwa prijs)

Gereisd alleenreizend in september 2010

Aan een smalle straat, in de oude wijk, vrijwel gelijk aan de Ramblas. Metro om de hoek een fantastische plek om Barcelona te ontdekken. Hotel is gedateerd, soms rommelig, maar heeft zijn charme. Ontbijt in het restaurant ernaast (koffie, jus de orange en een crossoint) niet veel, maar een aardige starter. Trouwens in het restaurant is het wel goed tappas eten voor niet al te duur. Hotel is een aanrader. Maar, straatje is een doorgang voor het uitgaanspubliek, dat vooral in de nacht veel herrie geeft. Vraag om een kamer aan de achterkant of neem anders oordoppen mee.

Gereisd met partner in mei 2010

Fantastische plek

Monique
26-8-2009

Gelegen midden in het centrum van Barcelona, nabij de Ramblas. Goed hotel, prima bedden en een bescheiden ontbijt. Een fantastisch hotel om te boeken voor een stedentrip aan deze superstad!

Gereisd met vrienden in maart 2008

prima hotel voor die prijs

G en E
20-6-2009

Het hotel ligt aan de Ramblas en de pinautomaat is ernaast. Kamer aan de voorzijde betekent veel lawaai. Er is geen airco, maar wel een ventilator. De kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Kamers aan de voorkant hebben Frans balkon met schuifdeuren. Het ontbijt is in het restaurant ernaast en bestaat uit: 1 koffie, 1 glas jus d'orange en 1 croissant. Op vezoek krijg je nog boter en jam. Er kan toast bijbesteld worden, tegen betaling (€ 3,-). Personeel in ontbijtrestaurant is erg onvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2009

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ingles in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ingles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.