Appartement Independencia

7.9Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Independencia?

7.9Goed

• 7.7Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Independencia

• 8Joyce30-09-2013

Zeer mooi en rustig gelegen.

Wij hadden een mooi en zeer ruim appartement, bedoeld voor 4 personen, maar wij waren maar met twee en hadden betaald voor 2. Zeer ruim, bevat een enorme gang, mooie badkamer, twee zeer ruime kamers met allebei kastruimte, enorme mooie keuken met magnetron, vaatwasser, oven etc. en een ruime leefruimte met televisie, balkon en eettafel. Ligging is ver van het centrum, maar met de metro (bij Encants, 200 m lopen) 1 keer overstappen bij de Sagrada Familia (1 halte van Encants) binnen 10 tot 15 minuten in hartje Barcelona. Wel paar kleine winkeltjes en een enorme Mercadona op 300 meter lopen. Voor en na in- en uitchecken konden de koffers in het depot tot de vlucht vertrok. Vliegveld ook zeer goed te bereiken met de Aerobus of met openbaar vervoer. Aerobus kost hoogstens 6 tot 10 euro, prijs weet ik even niet meer. Heel erg aan te bevelen dus voor de enthousiaste reiziger!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Inge en co27-10-2012

Prima vakantieadres in Barcelona!

Wij hebben in de herfstvakantie gebruik gemaakt van een 3-kamerappartement. Het appartement is goed te bereiken vanaf station Clot - 10 min lopen. Appartement is netjes en modern ingericht. Bedden zijn goed. Met een openbaarvervoerkaart voor BCN kun je de stad prima verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 8Indy24-10-2012

Goede uitvalsbasis!

Ons verblijf in dit appartementencomplex was zeer goed. De inrichting was simpel, maar je hebt niet meer nodig. De bedden werden elke dag verschoond en er werd elke dag gestofzuigd. Op de site staat dat er een receptie is van 8h00 tot 22h00, maar dit is niet zo. Er staat een telefoon, en als je belt komen ze vanuit een ander complex (van dezelfde eigenaar) naar Independencia. De woordenschat Engels van de receptionist is niet zeer groot, maar het is te verstaan. Wat ons tegenviel is dat er geen waterkoker aanwezig was, maar gelukkig was er een inductie kookplaat! Deze deed het helaas ook niet goed. Het duurde 90 minuten om water te koken... De ligging van het complex is goed, wel een drukke straat maar daar heb je geen last van 's Nachts want er zijn bij alle ramen rolluiken aanwezig. Je bent binnen 1 minuut op een metrostation, en ook een supermarkt is op loopafstand. En wat ook mooi is, is dat de Sagrada Familia ook op 10 min. lopen ligt. Kortom: een goede uitvalsbasis!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8N. de Hek29-08-2012

Prima uitvalsbasis voor Citytrip

Independencia is wat mij betreft een prima uitvalsbasis voor een Citytrip. De ligging is perfect, dichtbij Sagrada Familia, en bij metro Encants (L2 nr Centrum) en Treinstation Clot (o.a. Figueras). Wat betreft het commentaar over de receptie hier beneden, wij hebben hier niets van gemerkt. Als er niemand was belde je naar een nummer (met gratis telefoon die daar staat) en de receptionist komt binnen een paar minuten. Ze zijn erg vriendelijk en helpen je graag. Inrichting keuken echter erg basic. Geen waterkoker, inductieplaat werd niet heet, televisie alleen in het Spaans, geen kommen, langdurige en matige afwasmachine, kortom neem wat mee als je niet zonder kan. Airco aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7ank joosen21-07-2012

heel basic

Er staat koffiezetapparaat aanwezig maar dat is n 1kops apparaat Keukengerei minimaal, geen waterkoker of fluitketel, geen kurketrekker 2 kookplaten, ong 1,5 pan, etc Er was wifi maar niet gratis We hadden 2 app met voorkeur naast elkaar Wat blijkt: zitten we in 2 aparte gebouwen. Staat nergens dat r verschillende gebouwen zijn De receptie is r wel: nou ja r is n balie en heel af en toe is r iemand maar meestal niet Je kunt er niets vragen Wanneer er wel iemand is krijg ik verkeerde info en op n onvriendelijke toon Ze zijn absoluut niet klantvriendelijk Bij aankomst 10.00 konden we onze koffers beneden plaatsen we konden pas om 14.00 in de kamer Dat snap ik maar we wilden even omkleden want we waren vanaf 01.30 onderweg De man vd receptie stond ons op te jagen Hij moest snel weg zei hij Wij voelden ons helemaal niet welkom De app waren netjes en schoon verder waren we r niet blij mee Zeggen dat r n receptie is is echt te veel verwachtingen scheppen Het was n kale balie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Charlotte Schlebaum28-06-2012

Perfecte plek!

De accommodatie ligt redelijk centraal gelegen in de stad Barcalona. Naar het strand is het ongeveer 20 minuten lopen en naar het centrum ongeveer 30 minuten. Vlakbij zit een metrostation Clot, waarmee je binnen tien minuten in de stad bent. Het appartement was erg ruim voor twee personen en had een heerlijk balkon. Iedere dag werd er schoongemaakt en kregen wij schone handdoeken. Kortom hebben we een heerlijke tijd in de stad en appartement gehad en raden dit appartement zeker aan!

Gereisd met partner in juni 2012

• 4stephanie28-12-2011

zeer slechte service.

mooi appartement maar je moet geduld hebben met het koken en je moet een cursus spaans hebben gevolgt om maar een klein beetje wat te kunnen volgen van het nieuws op de tv of andere dingen van de tv.

de service is zeer zeer slecht 14.00 uur en dan ook 14.00 uur. werk is bij de eigenaar belangrijker dan zijn gasten.

wel veel ruimte in het appartement voor 3 personen als je met zijn tweetjes bent.

Gereisd met partner in december 2011

• 8Bianca25-08-2011

prima uitvalsbasis!

Mooie ruime en vrij nieuwe appartementen. Dichtbij metrostation Encants, vanwaar je alle kanten op kunt. De appartementen liggen ook dichtbij het station Clot vanwaar je zowel met de metro als met de trein kunt. De treinen rijden naar het vliegveld, maar ook naar de stranden buiten de stad. Je kunt met een rechtstreekse lijn tot aan Blanes (ca 80 min.) Wij hebben met onze kinderen (8 en 10 jaar) hier heerlijke dagen gehad. Goede bedden, nette badkamer, ruime kamer/keuken (met afwasmachine, oven, magnetron en koeler/vriezer) en balkon. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8fam. vermeer16-06-2011

prima appartement

Modern ruim appartement, met ruim voldoende ruimte voor 4 personen. We zaten aan de achterkant, dus heerlijk rustig. Goede bedden. Uitgebreide keuken met o.a. grote koel/vrieskast, magnetron. Keukenspulletjes minimaal. Koken konden we eigenlijk niet, maar waren we ook niet van plan. Supermarkt en restaurantjes om de hoek. Metro vlakbij. Kortom dit appartement was een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Barcelona.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 8adriana05-06-2011

Fantastische uitvalsbasis aanrader!

Net weer terug na een paar dagen in dit complex. Rechtstreeks geboekt, mede op basis van beoordeling op zoover. En niet teleurgesteld! Met 3 kinderen (9,7 en 5) verbleven wij in een 3 kamer appartement met bijzetbed (was volwaardig bed!). Ontzettend veel ruimte in het appartement en 1 slaapkamer door lange gang met dubbele deuren geluiddicht afgesloten van woongedeelte. Keuken met oven en magnetron (als je even niet uit eten wilt). Enige nadeel: donker en somber; binnen geen idee hoe het weer buiten is. En ja, er is geluid (van de buren en van buiten, maar met slapen achterzijde weinig last van). Ligging perfect! Dichtbij metrolijn 2, supermarkten om de hoek en een supergrote iets verder in de straat (app uit rechts, rechts en rechtdoor) Vanaf luchthaven: trein rechtstreeks vanaf Clot (metrolijn 2). Schoon, dagelijkse wissel handdoeken, vaatwasser wordt door schoonmaak gedaan. Vriendelijke receptie (op nr 187, wij zaten in 197). Prima plek om de stad te verkennen. We gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats