Hotel Ilunion Auditori

6.4Voldoende

34 reviews over Hotel Ilunion Auditori

• 2019
    6Edward18-07-2019

Zijn betere hotels in de buurt

Ligging is ok, kamers kunnen update gebruiken! Erg gehorig!!!! ! Veel last gehad met herrie op kamers tot diep in de nacht... Luide muziek en schreewende jongelui in diverse kamers. Receptie reageerde slap, veranderde niks! Ontbijt redelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Cobus06-03-2017

Prima hotel, kamer bloedheet

Hotel heet tegenwoordig Ilunion Auditorie. Voor 3 sterren absoluut een aanrader. Vriendelijke medewerkers, nette kamer. Uitzicht was er niet, kamer was bloedheet, en dat begin maart. Alles aanwezig, schoon, diverse badartikelen en zelfs een tandenborstel. Douchen in bad. Dagelijks schone handdoeken. Ontbijt voor 14 euro is belachelijk. Om de hoek kun je bij diverse tentjes heerlijk ontbijten. Rustige buurt verder. Metrohalte Arc de Triomf op 6 minuten lopen, 2 haltes en je bent op de Rambla. Diverse bushaltes ook om de hoek. Met de bus in 40 minuten naar Stadion Barcelona. Sagadra 10 minuten lopen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Marije05-03-2014

Geweldig tarief, oké hotel

Confortel Auditori ligt niet ongunstig, ongeveer tien minuutjes lopen van de Arc, daaronder door en alsmaar rechtdoor de leuke Zoo en verder ook op loopafstand van Picasso en chocolade museum en de zeer leuke wijk waarin deze gelegen zijn (kerken de moeite waard, leuke winkeltjes ook en verder lekker wandelen en je laten verrassen). Enkele metrostations in de directe omgeving dus prima. Het hotel was tijdens mijn verblijf vrij rustig, personeel aardig alleen de receptioniste lichtte me tot twee keer toe verkeerd in. Naast een karig ontbijt (niets wordt aangevuld, zag een half uur lang enkel lege schalen met kruimels liggen..) kun je hier weinig te eten krijgen. Heeft wellicht ook met de periode te maken (januari). Kamer gewoon oké, genoeg ruimte en geen slecht bed. Gratis flesjes water in het handige koelkastje, het enige minpunt van de kamer vond ik de schoonmaak vd badkamer, die was niet goed. Kamer geboekt tegen geweldig tarief, dus uiteindeljk helemaal prima zo! Gewoon doen.

Alleen gereisd in februari 2014

• 7Marc28-06-2011

Goede ligging, wat donkere kamers

Het hotel ligt prima, vlakbij station Norte, dus vanuit het vliegveld ben je er snel en goedkoop met de trein. Dichtbij Arc del Triomf en ook de ramblas is op een goed beloopbare afstand (15-20 minuten). Onze hotelkamer was vrij donker, keek uit op een heel klein binnenplaatsje, maar eigenlijk dus zo bij de buren naar binnen. Ontbijt is erg duur zeker als je ziet dat er in de omgeving heel veel spotgoedekope ontbijt tentjes zijn. De bedden slapen heerlijk en de grootte van de kamers is ook prima. Ook het dakterras met klein zwembadje (meer om af te koelen, niet voor baantjes trekken) is prima om even bij te komen voor je je weer in de bruisende stad stort.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Topper19-10-2010

Zeer net hotel, vlak buiten het centrum

Net hotel vlak buiten het centrum van BArcelona. Ongeveer 15 minuten lopen f twee haltes met de metro naar Place de la Catalunya. Ook de Sagrada Familia is aan te lopen. Ontbijt is prima als je het voor weinig geld bij kan boeken. Ze vragen hier 13 Euro en dat is teveel. In de omgeving enkele kleine barretjes waar je ook wat kan eten. De Italiaan op de hoek vonden wij niet goed, beter was Bracafe (Cafe Brazil) aan de Carre de Ribes, 150 meter lopen. Gratis internet, (zeer) klein zwembad op het dak, gratis flesjes water en nette kamers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 7Miranda08-04-2010

goede prijs/kwaliteit verhouding

Ligging to van centrum perfect. 5 minuten lopen van metrostation Arc de Triompf (uitgang Napols). Kamers klein en wij vonden deze erg muf. Wel minibar aanwezig die elke dag werd aangevuld met kleine flesjes water (gratis). Elke dag schone handdoeken. In de badkamer waren diverse dingen kapot/of zaten los. Bij aankomst hier melding van gemaakt, maar na 5 dagen nog niet gemaakt. Dus in dat opzicht slechte service. Ontbijt was 14 euro p.p.. Vonden wij te duur dus zeker niet doen! 1 straat verder zit een heel leuk cafeetje aan een plein waar we iedere ochtend heerlijk in het zonnetje hebben ontbeten; waren totaal voor 2 pers. 17 euro kwijt (2 koffie verkeerd, 2 verse jus, 2 croissantjes, 2 tosti's (in het spaans: bikini). Naam van het cafe was Cuatro Estaciones aan de Ribes 37.

Wij hadden een aabieding vlucht en hotel. Dus voor zo'n prijs oke. Anders zou ik de normale prijs er niet voor over hebben. Volgende keer zou ik toch een ander hotel kiezen, er zijn er tenslotte genoeg...

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Mirjam28-03-2010

Prima hotel

Dit hotel is prima. Dichtbij het metrostation Arc Triomph, twee haltes naar Placa Catalunya. Kamer vond ik wel klein, maar verder alles aanwezig. Elke dag nieuwe handdoeken, bed opgemaakt. Onze minibar was alleen maar voorzien van water. (in tegenstelling tot andere berichten hier op zoover). Bed was goed. Wat wel vervelend was bij ons, is dat de verwarming erg hoog stond. Voor een beetje frisse lucht moest het raam echt open. Maar omdat het hotel aan een redelijk drukke weg zit, laat je het raam niet de hele nacht openstaan. Onze airco was waarschijnlijk niet goed, denk ik. Voor een weekendje Barcelona zal je zeker geen miskoop hebben aan dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Ap R.29-05-2009

Goede keuze

Prima hotel voor een weekend. ca. 15 minuten lopen naar de Sagrada Familia. Ontbijt goed; kamer en badkamer schoon; vriendelijk personeel. Koelkast met flesjes water is prettig, ook om andere dingen te koelen; er zijn 3 kleine zelfbedieningen in de buurt. Airco kon wat beter.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Anita Heijnen06-11-2008

voor herhaling vatbaar

leuk hotel, prima bedden, mooie badkamer...vriendelijk personeel. Ligt vlakbij het centrum, op loopafstand. Ik miste alleen de bar in het hotel, haha. Wel een gratis minibar dus prima service!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Yvonne Pieterson22-10-2008

Gewledig hotel

Wat een geweldig mooi en schoon hotel alles was goed lopen naar het centrum was ongeveer half uurtje maar met de metro was je er zo 2 halte's. Ontbijt was helemaal top!

Gereisd met partner in oktober 2008

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats