Hotel Ilunion Almirante

7.9Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Ilunion Almirante?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ilunion Almirante voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Ilunion Almirante

• 7dominique13-04-2015

perfecte ligging

Wij zijn net terug van een 4 daagse stedentrip door barcalona. Ligging van t hotel is echt ideaal. Om de hoek zit de Cathadral, shop straatjes, leukste steegjes, ov, taxi standplaats, uhh ja wat niet? Wij hebben er voor gekozen om alles te zien, meemaken, bekijken en dat is ons te voet gelukt. Helemaal geweldig! Alles qua cultuur, plekjes, tentjes, volk, letterlijk alles meegemaakt wat je je maar kan bedenken. Dit was op aanrader van andere toeristen, wat ik gelezen had op blogs. Dit waren enorm veel kilometers, maar wij zijn heel blij dat we alles te voet hebben afgelegd. ook kun je fietsen huren en staan die op bijna iedere hoek van de straat. Locale bevolking maakt hier ook gebruik van. Ook een toffe aanrader. Hotel kamer was mini (406). Erg gehorig, geen last van lawaai van buiten. Hadden geen balkon, daar kozen wij zelf voor. gratis wifi en t ontbijt sloeg nergens op, dus dat deden we paar straatjes verderop waar veel spanjaarden zelf komen, scheelt hoop in de kosten. 2/3 sterren

Gereisd met partner in april 2015

• 7Ilona Rozemeijer25-02-2013

Goede ligging.

De ligging is echt super! Binnen 5 minuten loop je op de La Rambla. Ook het ontbijtbuffet is helemaal top! Zeker een aanrader om dit bij te boeken. Onze kamer (207) viel best tegen. Erg simpel en het bad nodigde niet echt uit om in te gaan liggen. Ook is het erg gehorig. Het hotel ligt aan een drukke straat dus je hebt wel een beetje last van verkeerslawaai. Het bed en de douche waren overigens wel goed. En je krijgt iedere ochtend twee kleine (gratis) flesjes water. De kamer beschikt over een klein koelkastje dus deze blijven ook lekker koud. Verder is het hotel schoon en het personeel vriendelijk. Het hotel krijgt 4 sterren maar ik zou er 3 geven. Je hoeft geen luxe te verwachten.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Jozef01-09-2011

fantastische ligging

Goed hotel voor een citytrip naar Barca. Vlakbij de oude kathedraal, Barri Gôtic,Palau de la Musica en La Barceloneta met haar prachtige stranden.De Rambla op wandelafstand. Zeer veel van de bezienswaardigheden van Barcelona zijn op wandelafstand te bereiken.

Gereisd met vrienden in september 2000

• 9sdbhg11-11-2010

zeer goed hotel

uitstekende ligging op een paar minuten van de kathedraal - schitterend en uitgebreid ontbijtbuffet - correcte bediening aan receptie - mooie badkamer - enigste minpunt : het straatlawaai !

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Marieke26-04-2010

Prettig hotel met geweldige ligging!

De ligging van het hotel is geweldig! Twee minuten lopen en je bent op het plein bij de Cathedral. Ook is er een metrostation op twee minuten loopafstand. Kamer en badkamer zijn prima. Er wordt goed schoongemaakt. Extra service zijn de gratis gekoelde waterflesjes op de kamer. Ontbijt hebben we niet in het hotel gebruikt, maar bij Cappuccino om de hoek (2 keer zelfs). Heerlijke broodjes en een mooi terras bij de vestiging tegenover de metrohalte. Het hotel is dus echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

• 7Rudy22-06-2009

Goed stadshotel

Tijdens de pinksteren 2009, 5 nachten verbleven in dit hotel. In begin een zeer kleine kamer toegewezen gekregen met uitzicht op een rommelige binnenplaast. Eveneens liet het sanitair te wensen over. Het douchewater liep niet weg. Beklag gedaan bij de receptie, vervolgens een veel ruimere kamer gekregen met goed sanitair. Het ontbijtbuffet is een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2009

• 9w van der linden07-09-2008

aan te raden

Fantastisch hotel op loopafstand van de bezienswaardigheden, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Albertine31-07-2008

Zeer goed modern en centraal gelegen hotel

Het hotel ligt echt perfect op loopafstand van de haven, de ramblas en de placa de catalunya in de barri gottico. Het is lekker strak en modern ingericht, de kamers op de 8e etage zijn ruim en luxer ingericht, de andere kamers zijn ook prima qua afmeting maar hebben soms geen balkon en sommigen hebben uitzicht op binnenplaats met buizen van airco etc. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam! Ontbijt was super! Heel afwisselend. Ik vond het echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Saskia30-07-2008

Centraal gelegen tophotel

Wij hebben hier in september 2007 als groep (bedrijfsuitstapje) 2 nachten doorgebracht. Goede service, nette kamers met mooi en schoon sanitair, prima ontbijt. Kamers aan voorzijde hotel kunnen overlast van verkeerslawaai hebben, hotel ligt namelijk aan redelijk drukke weg. Wel heel centraal gelegen, ca. 150 meter van kathedraal.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8barcelonalover22-07-2008

Heel tevreden

Leuk hotel, de kamer was heel proper. Vriendelijk personeel. Het ontbijt was fantastisch. Lekkere koffiekoeken enzovoort. Goed gelegen en dicht bij een metrostation.

Gereisd in juli 2008

Hotel Ilunion Almirante info