Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell

HotelWeer vandaag29°22°
Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Barcelona City Bogatell voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell in het Nederlands

Zeker aan te raden!

M. Schop
21-3-2018

Perfect hotel met prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kamer (521) was erg schoon, met goede bedden en een schone badkamer. De regendouche was super en het water liep prima weg. De kamer was ook voorzien van een airco! Enige minpunten waren het uitzicht en de bergruimte voor je kleding.

Het ontbijt was degelijk maar goed en vers. Keuze uit verschillende soorten brood, beleg en vers fruit. Alles werd op tijd bijgevuld zodat er altijd voldoende was van alles. Echter waren er geen eieren, klein minpuntje.

Het hotel was ook perfect. Vriendelijk personeel en schoon. Lekker dakterras om even bij te komen of om een duik te nemen. Het hotel ligt net iets buiten het centrum op 10 minuten fietsen. Onder het hotel ligt een parkeergarage. Hier kan je veilig je fiets stallen.

Een prima hotel met fijn personeel.

Bart
22-10-2017

Het is een mooi hotel, de kamers zijn netjes. Het ligt heel dicht bij een metrostation. De badkamer heeft een enorme regendouche, als je die voluit zet loopt er water buiten de douchebak. Het ontbijt was prima en het personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen al om tien uur in de ochtend aan en mochten al meteen op de kamer. Bij vertrek hoefden we pas om 12.00 uur van de kamer te zijn en mochten we nog de hele dag de bagage laten liggen en gebruik maken van het zwembad (we kregen zelfs nog een grote handdoek).

We reisden altijd met de metro door de stad, dat verliep perfect. Je ziet weliswaar niet zo veel, maar je bent wel snel op de plaats waar je naartoe wil.

Barcelona is een geweldige stad, we zijn begonnen met een fietstocht met een Nederlandse gids. Een aanrader is om naar de Magische Fonteinen te gaan. Erg indrukwekkend en mooi om te zien. Het is dicht bij Metrostation Place España.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.