Hotel Husa Internacional

Hotel Husa Internacional
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Husa Internacional voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Husa Internacional in het Nederlands

nooit meer

never never never,
19-8-2017

De kamer was waardeloos geen uitzicht we keken uit op een liftschacht geen raam geen schilderij. Kamer 114. Leek meer op een poetshok.Hadden in oktober 2016 geboekt voor 3 personen Hebben touroperator nog ingeschakeld lieten niks van zich horen . Bij receptie te horen ja hotel zit vol slaan wat met hun handen te zwaaien maar er werd totaal geen moeite gedaan voor een andere kamer door de receptie .Het was ook nog onze 25 jarige huwelijks reis met onze dochter die een heel jaar hard moet werken voor haar geld. Mijn vrouw heeft last van claustrofobie en hart klachten kun je indenken wat we daar hebben meegemaakt. Nu op dit moment ook nog die aanslag pal voor de deur is gebeurd als je deur uitloopt op de Ramblas. Op de luchthaven raakt mijn vrouw haar bril kwijt in het bakje moest ze afzetten voor de douanen bij aangeven waar is mijn bril reageren ze heel laconiek I don't know. Hoppa gelukkig verzekerd maar toch € 350,-- extra kwijt. Dus zet nooit je bril af. Gaan we daar zitten wachtten voor het vliegtuig komt gezagvoerder doorgeven mogen niet landen in Eindhoven moeten of Rotterdam of Amsterdam en het wordt later. Dit was geen happy reis om nooit te vergeten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel, top locatie.

Anne
27-10-2014

Husa internacional is een prima hotel voor een stedentrip. Wij zaten in een nette en schone kamer, er werd elke dag schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het ontbijt was prima, niet heel bijzonder. En over het personeel heb ik ook niks te klagen. Wij hadden ook wifi in de kamer, maar dit is niet overal even goed, dit ligt een beetje aan welke kamer je hebt maar op de gang heb je altijd wifi.

Het hotel bevindt zich aan de Ramblas, een drukke maar gezellige straat, dit kan alleen 's nachts voor een beetje geluidsoverlast zorgen. Maar dat is niet zo ge op deze locatie. Het metrostation is gelijk voor de deur.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Hotel met gebreken !!!

kant
1-8-2013

Wij zijn 5 dagen in dit hotel geweest. Het hotel ligt op een toplocatie, midden op de Ramblas. Er is genoeg te doen en te zien. DE eerste 2 dagen hadden we kamer 216 een vreselijk kamer. DEze kamer stonk naar rioollucht. DE bedden zijn oud en ongelooflijk hard. De badkamer was vies en oud beschimmeld douche gordijn,kortom we zijn gaan klagen. Na 2 dagen kregen we een andere kamer kamer 102, dat was een nieuwe kamer die er tip top uit zag. Pepe de man achter de receptie was nogal arrogant en wist zogenaamd nergens van af. DE mevrouw daar in tegen die achter de receptie werkt was gelijk behulpzaam en zorgde dat wij een andere kamer kregen. Ontbijt is niet erg uitgebreid. ELke keer als wij kwamen was alles al op.

Gereisd met partner in juli 2013

Prima, centraal gelegen hotel

Bert
22-11-2012

Als je kiest voor een stedentrip Barcelona, is dit hotel ideaal. Een metro-ingang voor de deur en dichtbij Barri Gotic (oude wijk) gelegen. Ook de haven is op korte afstand.

Ontbijt is goed, koffie via een uitgebreid professioneel Nespresso-apparaat. Kamer was niet erg groot, maar om alleen te slapen ruim voldoende.

Gereisd met partner in november 2012

Heerlijke dagen gehad!

nienke aalbers
22-9-2012

De ligging is perfect. Je loopt de deur uit en zit midden op de bruisende La Ramba. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt had niet veel keus. Maar het was prima voor een paar dagen. Kamers zijn goed, alleen de bedden lagen te hard.

Gereisd met partner in augustus 2012

prima modern hotel op goeie plek

sonasa63
26-4-2012

Prima hotel direct aan de Ramblas. Kamer klein, goed, schoon, maar sober ingericht, niet gehorig. Badkamer prima, maar je ruikt wel regelmatig een putlucht. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Receptie 24 uur per dag bemand. De TV deed het niet, maar voor ons geen probleem.

In tegenstelling tot hetgeen bij de hotelinfo (van touroperator) staat vermeld is er geen gratis wifi op de kamer en stond er geen koelkastje met inhoud op de gang van onze (1e) verdieping. Op de andere verdiepingen stond wel een koelkastje, maar die waren (bijna) altijd leeg.

Ik zou volgende keer zo weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met vrienden in april 2012

Geweldige Ligging

Lala
13-10-2011

In maart 2011 naar Husa Internacional cool local, wij hadden een driepersoonskamer, en was vrij ruim. Ontbijt was lekker uitgebreid en het hotel is ideaal gelegen aan de ramblas. De metro staat voor de deur en je kan overal naartoe.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Aanrader (onder voorbehoud)

Rob
21-5-2011

Het hotel ligt aan de Ramblas, en als je ervoor kiest om Barcelona met de metro te door kruisen heb je metrostation Liceu letterlijk voor de deur.

Mijn kamer was niet groot, sterker nog er was niet eens plaats voor een stoel om op te zitten, maar de kamer was netjes en schoon, met een goed werkende airco en het bed was heerlijk, wat ik na een eerste inspectie zeker niet verwacht had.

Het grootste voordeel is in dit geval ook een minpuntje, een Hotel direct aan de Ramblas betekent dat je alleen kunt slapen met de nodige voorzorgsmaatregelen, raam potdicht en oordopjes, maar dat vind ik geen probleem.

Het ontbijt is prima, goed verzorgd, en redelijk uitgebreid, en het personeel in de lobby spreekt prima engels, en er is gratis internet in het Hotel.

Mijn mening: een aanrader, maar je moet met de kleine tekortkomingen rekening houden

Gereisd alleenreizend in mei 2011

Goede locatie, slechte bedden.

E. Westerink
4-4-2011

Prachtige ligging midden op de ramblas. Hotel echter zeer gehorig en de bedden waren erg slecht.

Verder wel goede service met gratis blikjes drinken voor de gasten en een goed gevarieerd ontbijt.

Volgende keer toch maar iets meer luxe want de standaard kamers waren wel heel erg basic.

Gereisd met partner in maart 2011

Hotel met fantastische ligging

Quinta
9-3-2011

Het hotel ligt aan de La Rambla de drukke straat in het centrum van Barcelona. De ingang naar de metro is ook recht voor de deur. Het ontbijt is zeer uitgebreid met alles wat je kunt wensen. De kamers zijn niet erg ruim, maar voor een stadshotel prima. Ze zien er keurig uit en worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best om het je naar de zin te maken. Voor een stadshotel is meer dan prima.

Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Husa Internacional in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Husa Internacional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.