Hostel Hostal Hmb **

Hostel Hostal Hmb **

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal Hmb voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Hostal Hmb in het Nederlands

Goede locatie, maar zeer gehorig

Martijnvi, 27-4-2009

Het hostel ligt op een perfecte locatie, vlakbij het metrostation Diagonal en dus ook de winkelstraat Passeig de Gracia. Echter zijn de kamers zeer gehorig (de eerste nacht slecht een paar uur geslapen, nachten erna te moe van het vele wandelen in Barcelona en gewend geraakt aan het geluid om veel wakker te liggen).

De kamers zijn zeer klein en vol, bijna geen loopruimte. Ik vond de prijs erg hoog voor wat we kregen, maar wellicht is dat logisch zo dicht in het centrum van Barcelona.

Hostal met hotel allure !!

Marc, 9-12-2008

Schoon- aardige mensen- ruime kamers- vlakbij alle bezienswaardigheden: ALLES WAT JE WILT voor zeer aantrekkelijke prijzen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hostal Hmb in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hostal Hmb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Hostal Hmb scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.