Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Appartement Happy People Barcelona Sagrada Familia

We hebben een aantal aanbieders voor Happy People Barcelona Sagrada Familia voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Happy People Barcelona Sagrada Familia in het Nederlands

zeer goed appartement

schuermans
28-7-2014

Het was een erg aangenaam verblijf. De mensen van happy people doen ook erg hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Prima! En als je er er bent, bezoek dan zeker de pizzeria in de buurt, het is er veel goedkoper en gezelliger en veeeeel beter dan in alle drukke gebieden van Barcelona.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Happy People Barcelona Sagrada Familia in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Happy People Barcelona Sagrada Familia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Happy People Barcelona Sagrada Familia