Hotel H10 Marina

Hotel H10 Marina
8,3

8 tips over Hotel H10 Marina

Janet, 9-7-2015
fietsen te leen bij receptie.
Tim, 6-1-2013

Maak gebruik van de metro, de stations Marina en Bogatell zijn op wandelafstand, met een 10-beurten kaart kan je met verschillende personen gebruik maken van het openbaar vervoer. Vlotte en snelle verbindingen, om de 3, 4 minuten een metro die langskomt.

Als je tapas wil proeven kan ik je Orio (gelegen Ferran 38) aanraden. Voor een terrasje in de zon kan je terecht bij Casa Tomasa (gelegen Issabel II 2) nabij de haven.

nicolevdbroek, 7-8-2012
Vorig jaar naar hotel Barcelona Universal geweest. Prima hotel, dichtbij het centrum!

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Marina voor je op een rij gezet:

fam_lauwers, 3-8-2012

Barcelona is een prachtige stad!!

Hier komt iedereen aan zijn trekken. Zowel alle werken van Gaudi zijn de moeite waard (vooral Casa Battlo), de sagrada familia is een must! We hebben ook een volledige middag genoten van parc Guëll!

Maar ook de graffiti in de stad is heel mooi!

Linda., 4-7-2012

* Dierentuin van Barcelona( 10 minuten op loopafstand) een erg mooi, goed bijgehouden dierentuin. je ziet hier vele dieren die je hier niet in de dierentuin ziet, vooral de dolfijnenshow is een echte aanrader!

* Ice Bar(gelegen aan het strand, 10 minuten op loopafstand) een erg leuke ervaring om de ice bar binnen te stappen, je waant je meteen in een andere wereld!

*tourist bus(opstappunt op 5 minuten loopafstand) een erg leuke busrit, waarin je vele bezienswaardigheden van barcelona kunt zien!

Deborah, 5-6-2012
Een privé rondleiding door een (gedeelte van) Barcelona door Brood en Tomaat. Nederlands vrouwtje die rondleidingen geeft voor een aangename prijs en deze afstemt op jouw specifieke wensen.

Ranald en Chalana, 1-6-2012

Metrohalte Bogatell zit op ong. 3 minuten lopen. Als je deze 3 haltes neemt (gele lijn) kan je overstappen op de rode lijn voor 1 halte en dan sta je op de ramblas/plaza cataluny (hier stopt ook de blauwe Aerobus die je naar het vliegveld brengt).

Als je met de 'bus touristic' reist kan je opstappen bij parc olympic vlakbij de haven (is op loopafstand).

frieda_jonckheere, 17-3-2012

Er zijn nogal wat fietspaden en rambla's, de meeste toegankelijk voor fietsers. Wij hebben Barcelona doorkruist en alle bezienswaardigheden bezocht met onze eigen fietsen en we gaan zeker terug. Geen metro nodig, altijd een briesje. Je maakt een ommetje door de parken.

Ik zou het wel niet aanraden voor kinderen jonger dan 12 omdat er niet overal fietspaden zijn. De vele voetgangers stappen in alle richtingen. Als volwassene moet je al erg opletten.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Marina voor je op een rij gezet: