Hotel Grupotel Gran Via 678sterstersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Gran Via 678 voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

32 reviews over Hotel Grupotel Gran Via 678

• 10F & P16-02-2020

Klasse, topbehandeling, aanrader!

Heerlijk (zaken) hotel midden in het centrum. Om de hoek van Plaça de Catalunya, hartje Barcelona. Alles goed te voet te doen. Prima kamer en ontbijt, personeel, gastvrijheid, zo schoon, heerlijke bedden, koelkastje op de kamer, een Nederlandse TV zender kanaal 49 BVN. De douche, zo'n grote douche kop nog nooit meegemaakt, heerlijk warm water. De badkamer, alles er op en er aan, tot kammetje toe! Prima hulp van personeel, het zeer uitgebreide ontbijt, met tonijn en viseitjes en glas bruis. Met Aerobus van vliegveld naar Plaça de Catalunya. Geweldig geregeld. Koop gelijk een retour. Terminal II (2) is het vertrek en aankomst. Wij hebben genoten. Wel jammer van de vele bedelaars. Taxi goedkoop, eten en drinken in overvloed. Probeer tapas restaurant Txapela, net om de hoek vanaf het Hotel Passeig de Gràcia, 8, richting Plaça de Catalunya. Voor de rest, goed voorbereiden er is zoveel te zien en te doen

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Wilma26-09-2019

Prima hotel

Kamer was mooi en luxe. Sommige kamers waren super klein maar daar betaal je ook voor. Lekkere bedden. Ligt aan een zeer drukke verkeersweg. Geen balkon. Ontbijt echt heel uitgebreid. Op 20 minuten lopen vanaf de sagrada familia. Ontbijtgedeelte, lobby, buitenpleintje zijn somber. Zwembad is super klein misschien 3 bij 8 meter. 1 meter diep. Om 3 uur geen zon meer. Kortom, heerlijk om er te slapen en ontbijten maar daar kom je ook voor in Barcelona.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    8Oruc03-09-2018

Goedd

Het hotel was prima, schoon en veilig en de service was goed. Alleen ik denk dat er wel gestolen is in het kamer door een of der andere schoonmakers.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Tom06-08-2018

Geweldig!

Geweldig hotel, zeer gastvrij. Schoon en modern. Goede ligging. Garage voor de auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam Smekens07-06-2018

Een echte aanrader

Hotel ligt op tien min wandelen van place de catalunya en op wandelafstand van 2 metrostations. We waren heel vroeg in hotel aangekomen. Onze koffers werden onmiddelijk door portier aangenomen en weggezet. Ook kregen we een welkomsdrank ( cava). Omdat het onze huwelijksverjaardag was kregen we een gratis upgrade. Kamer aan de straatkant. Enig minpunt was iets meer last van lawaai doordat het precies geen geluidswerend glas was. Ondanks wel zeer goed geslapen. Kamer werd ook dagelijks gepoetst. Ontbijt was zeer uitgebreid. Tijdens de week kan je zelfs je soort ommelet/pannekoeken kiezen.Personeel was zeer vriendelijk en sprak perfect engels. Zwembad is klein maar daar ga je toch niet voor en het is wel proper en verzorgd. Ook bij vertrek mochten onze koffers nog bij hun opgeborgen blijven. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Willem04-09-2017

Fantastisch verblijf in Barcelona

3 dagen stedentrip Barcelona gedaan ( 1 tm 3 sept.) Hotel Gran Via 678 ligt super centraal.Binnen 10 minuten wandelen sta je op de Ramblas & Place de Catalunya. van waaruit je met de Hop On- Hop Off bussen de gehele stad kunt verkennen. Fijn modern hotel, schone kamers en super vriendelijk personeel.Een echte aanrader. Mooie kamers voorzien van alle gemakken, mooie badkamer, goede bedden, flat screen, minibar, waterkoker etc.Wij hadden een superior twee persoons kamer incl. ontbijt geboekt. Het ontvangst was zeer hartelijk met een glaasje Cava. Ontbijtbuffet is bijzonder uitgebreid dus ook hier kom je niets te kort. Wij hadden een laat vertrek en konden onze koffers fijn in het hotel in een speciaal daarvoor gereserveerde ruimte achterlaten zodat we maximaal van Barcelona hebben kunnen genieten zonder met koffers te hoeven sjouwen. Aan het eind van de dag ook nog effe de gelegenheid om snel om te kleden. Het hotel heeft ook een zwembad echter dat is redelijk aan de kleine kant. Bij een 3 daagse stedentrip komen we ook niet om te zwemmen in het hotel, echter voor diegene die wil is er die mogelijkheid.Wij zaten op de 5e etage echter Wifi werkte bij ons niet. Dit alles in combinatie met een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel is dit hotel zeker haar 4* waard. Een absolute aanrader! Tip: neem bij aankomst vanaf de luchthaven Barcelona de Aerobus. Tickets kun je voor € 5,90 enkele reis kopen in de bus of via internet bestellen. Deze bus brengt je inclusief koffers in ca. 25 minuten naar de Place de Catalunya. Van hieruit kun je te voet naar je hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Silvester07-03-2017

Fantastisch hotel met een goede ligging!

Het hotel is een perfect 4-sterrenhotel. De ligging is ook top daar de Placa de Catalunya bijna om de hoek ligt. Dus ook de Las Ramblas. Dit is echt goed te lopen. Het hotel ligt zelf in een rustigere omgeving wat we als erg prettig hebben ervaren. Het zwembad is aan de kleine kant, maar ach, als je even een frisse duik wil maken is het prima. Personeel is professioneel en behulpzaam. Kortom een prima hotel voor een bezoek aan Barcelona. Mochten we ooit teruggaan naar Barcelona dan boeken we dit hotel weer!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Laura26-06-2016

Geweldig

Prachtig hotel Vriendelijk personeel Super ontbijt echt heel uitgebreid. mooie schone kamers Dichtbij het centum en het metrostation Handig is een metrokaart voor een paar dagen daarmee kun je ook vanaf het vliegveld de trein R 2 nemen die brengt je naar Passegn Garcia dit station is vlak bij het hotel Wij hadden ook een kamer geboekt met terras aan het zwembad Hiervoor moet je bij betalen maar is zeker de moeite waard. Naar de Ramblas kun je lopen. Veel winkels en terrasjes Lekker tapa's vooral in wijk de Born bij de haven. Waren er 4 dagen maar lang niet alles kunnen zien We gaan zeker nog een keer. Zeer goed hotel

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ron van Soest01-05-2016

Heerlijk hotel

Gastvrij ontvangst met cava. Prima kamer met heerlijke bedden en een uitstekende regendouche.Ontbijt zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Hotel is schoon! Het hotel ligt op 7 minuten lopen van plaza catalunya en 3 minuten de andere kant op een metrostation, dus alles dichtbij de hand. Bij een volgend bezoek aan Barcelona boeken wij zeker weer dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10sanne26-02-2016

Goed hotel

Prima ligging alles op loopafstand.

Gereisd met partner in februari 2016

7 tips over Hotel Grupotel Gran Via 678

• Adrienne Kole, 06-08-2013

Neem de bus touristique om alle trekpleisters te bekijken op eenhandige manier.

• ramonabarona, 18-03-2013

Er wordt gevraagd naar een creditcard, heb je geen creditcard dan zal je €100,- borg moeten betalen. Geen nood bij vertrek krijg je het bedrag volledig terug.

Als je door Passeig de Gracia loopt kijk dan naar de grond. De tegels die over de hele trottoir ligt is ontworpen door niemand minder dan Gaudí.

Ik heb voor de reis een boekje aangeschaft met looproutes door de stad. Een aanrader want zo heb ik veel meer gezien. Vooral dingen die verborgen liggen achter smalle straatjes.

• Leonieke, 04-08-2012

Vraag naar twee aparte bedden als je niet gewend bent heel dicht tegen elkaar aan te liggen! 140x200 bed. De magische fonteinen doen het alleen van donderdagavond tot zaterdagavond.

4 vragen over Hotel Grupotel Gran Via 678

• Sylvia, 26-01-2017

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoever dit hotel van het strand ligt?

• Hanneke, 12-08-2012

Treinstation

Hallo, wie kan mij vertellen of het station Passeig de Gracia ook een treinstation is? Dit begrijp ik uit een boekje, maar kan het niet goed vinden. In het boekje staat nl dat je naar dit station kunt voor €2,50 en dit ligt vlakbij het hotel. Wie kan mij vertellen of dit klopt? Of een andere tip (geen taxi)?

ramonabarona, 18-03-2013

Ik zou niet weten of het een station is. Maar ik weet wel dat zo'n beetje alles, bussen, taxi's, treinen, metro, op Plaza Catalunya komen. Ik weet niet of je met de vliegtuig komt, want dan zou ik je adviseren om met de aerobus te gaan. Die stopt voor het vliegveld, gaat naar Plaza Catalunya, en kost ongeveer €7,50.

• Nina, 28-10-2011

Metro?

Vergeet mijn vorige vraag maar. Ik ben er al achter, was even heel verwarrend meet nu weet ik het! Drie vraagjes: 1. Wat is het meest dichtbijzijnde metrostation voor dit hotel? 2. Hoe kom je van het vliegveld naar dit hotel? 3. Hoe en waar kan je een metrokaart/ov-kaart kopen voor 3 of 4 dagen? (kan dit wel?)

Viev, 03-11-2011

De 1e vraag kan ik niet beantwoorden, maar de beste manier om van de luchthaven naar een hotel te gaan is de taxi. het kost wat, maar je wordt voor de deur van het vliegveld opgehaald en je wordt voor de deur van je hotel afgezet. Je kan ook met de aerobus, maar deze gaat naar bepaalde haltes, dus moet je waarschijnlijk een stuk(je) lopen. Als je hotel op loopafstand zit van Placa de Catalunya heb je geen metro/ov kaart nodig. Mocht je het nu wel willen kun je deze aanschaffen bij de touristinformatie op de luchthaven of op een aantal punten in de stad (bij Placa de Catalunya 2x en op de Rambla 2x)

Hotel Grupotel Gran Via 678 info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats