Pension Gran Via

5 reviews over Pension Gran Via in het Nederlands

cosy pension.

Kathelijne
22-10-2010

Omdat ik naar a-ha concert ging in sant Jordi en dag er na de Caminda internanacional walk of Barcelona deed verbleef ik op gunstig ligging van sant Jordi in Gasthaus Gran via. Dit ligt dicht bij metro station Rocafort. De eigenaar is Duits. Het ligt op 4 verdieping. Met niet echt een receptie. Je kan tot 23 uur terecht. als je er na komt dan moet je toeslag betalen. Ik had 2 persoon kamer met gedeelte badkamer. ik vond 2 persoon kamer ruim en vrolijk ingericht.Verder hadden ze bed leuk opgemaakt.gedeelde badkamer was helaas minder. Er waren 2 douches, en een van douche kop was kapot. verder was afvoer verstopt. kamer zelf was schoon. een keer hebben ze geen handdoeken verschoond. wel werd elke dag bed weer keurig opgemaakt. De ligging was redelijk. Gran via lag net buiten de toeristen plekjes.Maar met metro ben je 3 haltes verwijderd van de universiteit of Barcelona.

het was oke

Anneke
16-6-2010

Hotel of beter gezegd pension ligt op een geweldige locatie. Dicht bij de metro en bij belangrijke hoogtepunten van de stad. Wij hadden een kamer met een gedeelde badkamer, deze badkamer was goed schoon. De eigenaar hield honden in het verblijf waardoor het ontzettend stonk op de gang. Wij hadden gelukkig rustige buren maar er is wel sprake van geluidsoverlast.

LET OP: niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Simpel, betaalbaar, prima.

Nanne
20-5-2010

Kamer met eigen badkamer geboekt. De badkamer bleek wel met nog 1 andere kamer gedeelt te moeten worden. Toch was het appartement waarin wij werder ondergebracht zo ruim en met een prachtig uitzicht, dat dit geen echt bezwaar is geweest. Hotel is bekend onder de naam "Gastehaus Gran Via".

Het is een budgetverblijf wat ook deels hostel is. Ligt zeer dicht bij Plaza de España en de metro. Binnen 5 minuten met metro op de Rambla.

Gecombineerd met de Formule 1. Was daarvoor prima.

2008

GranVia Barceloneta, Barcelona

Van Vliet
2-10-2008

acc in Barceloneta heeft geen receptie. De kamers zijn klein en eenvoudig maar wel van alles voorzien. Schoonmaak dagelijks. Wel erg gehorig zowel kamers onderling als straat geluiden. Locatie geweldig; restaurantjes in overvloed, strand om de hoek, Ramblas en oude stad op loopafstand. Zeker een aanrader voor ervaren en zelfstandige reizigers.

Mooi schoon en goed gelegen hotel op de vierde verdieping van een oud gebouw (lift aanwezig en een belevenis op zich). Ruime kamer, kleine badkamer. Design ingericht. Flatscreen op de kamer alleen (spaanse zenders). Goede ligging onder montjuic en bij placa espanya wat vooral 's avonds voor vertier en mooi uitzicht over barcelona zorgt.

Goed hotel met goede service.

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Via voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gran Via in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gran Via zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.