Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona *****

Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona *****

Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona
Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona in het Nederlands

4 sterren?

Cindy, 2-9-2014

Mooi hotel dat ver buiten het toeristisch centrum ligt, maar buslijnen en metro vlakbij en daarmee goede verbinding naar de stad.

Voor ons was de prijs die we betaald hebben doorslaggevend om dit te boeken, €125 per nacht met ontbijt. Indien men meer zou moeten betalen, zijn er plenty alternatieven, die deze stad te bieden heeft.

De zorg voor de gasten is daarentegen echt wat je mag verwachten van een 5 sterren hotel. Het ontbijt is ook netjes en ruime keuze.

Helaas vallen de drank- en eetprijzen in de bar behoorlijk tegen. Helaas heb je weinig keuze als je in de avond uren aankomt. Er is weinig te beleven in de nabije buurt.

Het zwembad en de tuin zijn aan een opknapbeurt toe, evenals de sauna beneden. 2 verouderde hokken wat zich dan welness noemt. De nieuwe bar bij het zwembad heeft daarentegen wel weer eerlijke prijzen. En ziet er keurig uit!

Kortom, als je niet teveel betaald voor een nacht, dan is dit hotel prima! Maar bij hogere prijzen biedt de stad mooie alternatieven...

Keurig hotel, prettige behandeling

Wim, 26-11-2013

Hotel dat voldoet aan de verwachtingen. Vijf sterren: goede service, nette kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en goede voorzieningen.

Prettig en rustig zwembad met jacuzzi.

Ligging perfect: vlakbij camp nou, bus, metro en taxi richting centrum voor de deur.

Leuke bijkomstigheid: spelers en staf van Barcelona verblijven in dit hotel voor elke thuiswedstrijd (nacht plus overdag). Met een beetje mazzel zie de spelers dus.

Degelijke kamers, rustige omgeving, wandelafstand van Nou Camp, ZEEEER vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterend ontbijt en dit tot 11u (!) wat wel meevalt als je wat later wenst op te staan na een nachtje stappen...

Luxe en stijl op prima lokatie

walvisch, 3-8-2012

Luxe en stijlvol hotel, op zeer korte afstand van Camp Nou. Normaal zou ik hier niet snel komen maar nu, op uitnodiging, heb ik kunnen ervaren hoe het is om in de watten te worden gelegd. Alles hier is top en gericht op de gast. Alleen als je van klein en knus houdt, ben je hier niet aan het goede adres. Voor de rest niets dan TOP! Tegenstanders van Barcelona verblijven ook vaak in dit hotel en die voetballers zijn qua luxe toch best veeleisend... Den ik tenminste...

goed luxe hotel

Patrick, 18-4-2011

Goed hotel voor zakelijke meetings. Ruime, schone kamers, goed business centre en prima vergaderfaciliteiten.

Prima zakenhotel

Geert Jan, 2-10-2010

Ik was hier een paar dagen voor een congres welke ook plaats vond in dit hotel. Het is een luxe hotel, waar het eten prima is. Hotel ligt een stukje uit het centrum, naast Camp Nou. Vlakbij een metrostation en 10 minuten later zit je in het centrum.

Heerlijk hotel met fantastische service

Dana Zwierstra, 4-2-2008

Heerlijk hotel met fantastische service. Bij aankomst een upgrade naar een luxere kamer, een VIPtreatment en heerlijk intercontinental breakfast. Service met een pluim!

Daarnaast metro op de hoek met een directe verbinding naar het centrum van Barcelona, en meerdere winkelcentra in de buurt. Al met al een heerlijk hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding

Voor de 2e keer in Barcelona en nu voor een voetbalwedstrijd. Hotel ligt op 5 minuten lopen van Camp Nou. Metro stopt praktisch voor de deur en met een 15 mintuen sta je dus op de Ramblas.

Hotel is top en echt wat je van een 5 sterren hotel verwacht, service op hoog niveau. Eten doe je natuurlijk in de restaurants in de stad want daar ben je voor in Barcelona. Bijkomstige bonus is dat de spelers van Barcelona voor hun thuiswedstrijd in dit hotel de laaste uren voor de match doorbrengen. Dat geeft je dus de kans om met ze op de foto te gaan wat alles natuurlijk compleet maakt. Ik heb het Hotel via Vueling geboekt waar ik ook mee gevlogen heb en dan heb je zeker voor zowel de vlucht als hotel een zeer scherpe prijs.

Vooral een schoon hotel met vriendelijk personeel

N.Frölich, 7-10-2006

Vooral een schoon hotel met vriendelijk

personeel. Ligging buiten het centrum

dat is heel prettig, in de omgeving mooi

wandel gebied met in de buurt groot warenhuis en een aantal kleine retaurantjes (erg lekker eten) en een mooie boulevard. Een aanrader voor mensen die van luxe en rust houden.

Erg luxueus hotel

koen, 19-4-2006

Erg luxueus hotel. Mooie en ruime kamers. Erg ruime ontbijtkeuze. Gelegen vlakbij het stadion van FC Barcelona, dus een eindje uit het centrum (Ramblas,Gotische wijk,haven).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Hotel Princesa Sofía Barcelona scoort een 8.5 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: