Appartement Gracia Bas Apartments

4.7Matig

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Gracia Bas Apartments?

4.7Matig

• 4.2Inrichting
  • 4.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Gracia Bas Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Gracia Bas Apartments

• 2018
    2Martin26-07-2018

nooit meer

We hadden een geweldig appartement geboekt dachten we. Toen we aankwamen ging er van alles fout. De kamer die we op internet boekte bij een touroperator bleek in werkelijkheid anders te zijn. Zo hadden we een kamer minder en was de kamer verre van geluiddicht. Alle omgevingsgeluiden waren een op een te horen. We kregen een excuusbrief en een en ander zou worden uitgezocht. ER werd ons een compensatie beloofd nadat ze overleg zouden hebben met de touroperator. We hoorden nooit meer wat. Het enige was een een zeer brutale dame door wie ik onbeschoft werd behandeld toen ik mijn klacht wilde melden bij de touroperator. Ik ben hierover zeer ontstemd. Zowel het management van Gracias Bas als de intermediair. Scoren een hele grote onvoldoende. We kwamen hondsmoe thuis omdat we niet konden slapen door de herrie en hadden een onbevredigd gevoel omdat onze klachten niet serieus werden genomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8marco29-05-2013

Goed gelegen appartement

Het appartement is schoon en is zeer goed gelegen. Op loop afstand van parc guell (15 min), de sagrada familia (15 min) en het metro station (5 min). De slaapkamers zijn krap maar de huiskamer en keuken daar in tegen zijn ruim. De wifi verbinding werkt niet goed. Naast het appartement zijn een groenteboer en supermarkt en de hoek een bakker.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Appartement Gracia Bas Apartments info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte