Appartement Golden Terrace

1 review over Appartement Golden Terrace in het Nederlands

leuk appartement

els van dijk
26-4-2013

Golden terrace was leuk ingericht, maar niet voor 5 personen. Wij vonden het voor 3 personen net gaan. Een groot nadeel is dat je 11 trappen op moet (er is geen lift), het trappenhuis is niet schoon en vreselijk oud. Het was s'nachts erg gehorig, met deuren slaan e.d. Ik denk dat er betere lokaties zijn om een appartement te huren

Gereisd Met vrienden in april 2013

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresDoctor Gine i Partagas 2 E-08003(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Terrace in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Terrace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.