Hostel Gat Raval

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Gat Raval voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Gat Raval in het Nederlands

vreselijk

sin.
23-3-2009

Wat een kamer! Nouja kamer. Er was geen daglicht alleen TL licht. Vreselijk was een kippenhok. Nooit meer. Wij hadden ook nog een superior room, dwz met eigen douche en wc. Ik wil niet weten hoe de andere kamers eruit zagen. Dat voor 90 euro per nacht. daar kun je in Barcelona echt wel wat beters voor krijgen. Enige positieve was de ligging. Lag erg centraal,zijstraat ramblas in een multi culturele buurt.

Gereisd Met partner in maart 2009

Hostel info

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Gat Raval in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Gat Raval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.