Appartement Fontanella Ramblas Rooms

9.2Prijs/kwaliteit
8.3Hoeveelheid ruimte
9.5Ligging

Appartement Info

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanella Ramblas Rooms voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Fontanella Ramblas Rooms in het Nederlands

• 8Nancy24-11-2013

Ligging ideaal!

Verbleven van 18 t/m 21 november. Uitgestapt bij het busstation omdat wij erg goedkoop vlogen naar Girona (93,- met z'n tweeën retour!) Dan nog een kwartiertje lopen. Maar eenmaal aangekomen om de hoek bij alles wat je wenst. Ramblas, strand, marina (haven), winkels, sagrada familia alles op loopafstand. Camp Nou met de bus, opgestapt om de hoek op placa catalunya en voor 2 euro bijna voor de deur afgezet. Kamer zelf is netjes, brandschoon en ondanks de drukke ligging aan de voorkant is daar aan de achterkant niets van te merken. Dagelijks opgemaakt bed, frisse handdoeken, fles water en zakjes koffie en thee aangevuld. Op de laatste dag tot het einde de kamer mogen aanhouden. Zeer vriendelijke eigenaresse! Kans is groot dat we teruggaan naar barcelona en dan hoeven we niet meer te zoeken naar een accommodatie.

8Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

• 10Marian Govers21-04-2013

Prima locatie!!

De kamer is eenvoudig maar schoon. Koelkastje aanwezig, Iedere dag een fles water. Waterkoker met zakjes koffie, thee. Gastvrouw is zeer vriendelijk en probeert het u zo goed mogelijk naar de zin te maken. Opgemaakte bedden, schone badkamer, extra kussens zonder dat je erom vraagt. Erg rustig op de kamer. Buiten de deur begint de drukte pas. Zeer centraal gelegen om alle bezienswaardigheden te bezoeken. Het is niet nodig om een Barcelona transportcard aan te schaffen. Je kunt heerlijk ontbijten bij patisserie El Mos in een van de smalle straatjes vlakbij. Dit ontdekten wij echter pas op onze laatste dag.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte

• 9Karin Kessels19-03-2013

Geweldig verblijf

Dit pension is een perfect verblijf, de kamer wordt iedere dag schoon gemaakt, er is een klein koelkastje aanwezig altijd handig. Gastvrouw is een zeer lieve en behulpzame vrouw. De accommodatie ligt nog geen twee minuten lopen van Plaza de Catalunya.

8Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

Met jonge kinderen

• 9Suzanne02-03-2013

Super service op geweldige locatie

Het pension is super centraal gelegen bij Placa de Catalunya (echt maar 1 min. lopen), alwaar de Aerobus, metro en Bus Turistic vertrekken. Op 2 min. lopen van de Ramblas. Gastvrouw Janet is heel erg aardig en wil het de gasten naar de zin maken. Wij hadden de middelgrote kamer en hadden een grote kast, een binnenbalkon, een koelkast, een waterkoker met thee- en koffiezakjes en elke dag een fles water op de kamer. Echt fantastisch!! We komen hier zeker nog eens terug.

10Prijs/kwaliteit

• 9marianne29-09-2012

EEN AANRADER!

Half augustus 10 nachten in "fontanella Ramblas" verbleven.Heel behulpzame en vriendelijke Dame, mooie zeer nette frisse grote kamer en badkamer die elke dag werd gepoetst!Uitstekende ligging,De straat over in caffe Fioré kan je lekker ontbijten: croissant met een latté machiato 1.65euro.De meeste bezienswaardigheden deden we te voet, en soms met taxi.(zeer goedkoop) Zéér lekker en (goedkoop) gegeten op verschillende plaatsen.Aan de mercat st.Katarina super lekkere tapa's!!! Les Quize nits was ook heerlijk eten op placa Real, en Los Caracolles was een ervaring rijker!!kortom we hebben genoten van het Bruisende hete Barcelona, en waren 'avonds blij met een stille frisse kamer en een goed bed.Frigo was ook een pluspunt op balcon.

• 8kees van de streek07-09-2012

Prims de lux.

Een prima pension op een zeer goede locatie.Zeer attente gastvrouw en heerlijk rustig na een internsieve dag.

• 10d_aantjjj30-07-2012

Geweldige plek om Barcelona te verkennen

Super leuke plek om Barcelona te verkennen. Onwijs vriendelijk mensen. De kamers zijn Schoon, en heerlijke bedden! Wij zijn met de metro in 4 dagen heel barcelona door geweest. Ik zou graag nog eens terug gaan!

• 9nicolette schouten15-07-2012

Prima plek!

Voor het eerst in Barcelona en dan meteen zo'n kamer! Aardige ontvangst en schone mooie kamer. Op t vliegveld stap je op de Aerobus en bij Plaza de Catalyuna ga je er weer uit. 2 minuten lopen en je bent op de plaats van bestemming. Geweldig. En zeker voor herhaling vatbaar!

• 9anita den hartog20-06-2012

Echt super pension!

Het pension is super centraal gelegen, we hadden de Aerobus vanaf het vliegveld, die stopt vlak bij de kamer. Verder hebben we alles gelopen, vanaf het pension tot op het strand is een klein half uurtje lopen, Winkels en de bussen zijn ook om de hoek. Zorgzame pensionhoudster, hele mooie kamer, lekker rustig na het verblijf in de drukke stad, goed bed, fjn bad, kortom helemaal perfect!

• 8sillis robert10-06-2012

Aan te raden

Ideaal gelegen in het centrum van de stad en aan het eindpunt van de bus naar het vliegveld. Het raam kijkt uit op de achterkant van een groot gebouw. Inrichting, oa de badkamer van de standaardkamer is een beetje krap maar de voorzieningen zoals ijskastje, handdoeken, warmwaterkoker, zijn prima. Bed is elke dag opgemaakt en de kamer gekuist. De gastvrouw doet haar uiterste best om het de gasten naar wens te maken.

8Prijs/kwaliteit

6 tips over Appartement Fontanella Ramblas Rooms

• Marielle Jongmans, 26-04-2012

Als je toch in Barcelona bent ga een fietstour maken langs de highlights, of volg gewoon de tips die je gratis per mail van Natalie ontvangt als de boeking gemaakt is ;-)

• Nancy, 24-11-2013

Zijstraatje van de Ramblas; restaurant Julivert Meu! Bezoek aan La Boqueria market, halverwege de Ramblas, lekkere verse vruchtensappen voor 1 euro! Maar ook om je ogen uit te kijken naar kleurrijke groente, fruit, verse vis e.d.

• Marian Govers, 21-04-2013

Ontbijten bij Patisserie El Mos. Dagje Mont Juic. met botanische tuinen.

2 vragen over Appartement Fontanella Ramblas Rooms

• Laura, 15-09-2014

Website

Ben lekker gemaakt door jullie goede beoordeling. Kan iemand mij de website geven van dit appartementencomplex zodat ik de prijzen kan bekijken. Alvast bedankt.

• marianne, 03-06-2012

wie weet info over ontbijt?

Zou er mij iemand een tip kunnen geven om dichtbij het pension te ontbijten aan een zacht prijsje? We hebben reeds een tijdje gereserveerd voor een 10tal dagen , en nu de trip toch wat dichter bij komt , probeer ik toch wat nuttige informatie te bekomen. Misschien ook een goed eetadresje bij de 'locals' En als laatste heeft er al iemand een taxi van de luchthaven tot aan het pension genomen ? Alvast heel erg bedankt . Mvg Marianne uit Belgie

Willem Antwerpen, 20-07-2012

hi marrianne ben zelf ook aan t zoeken veel tips van internet vul bij google www.barcelonatips.nl en je staat zo in t centrum ook met bus. en www.tripadvisor.nl en je vindt vele restaurantjes etc naar jou prijs en smaak ? ga zelf 1 aug en zal meer tips doorgeven en foto, groetjes Willem

marianne, 28-07-2012

Willem ik was je nog vergeten een prachtige reis naar barcelona te wensen. Mvg marianne uit Brugge

marianne, 21-07-2012

Hallo Willem, ja ik ben ook benieuwd, aan de vele positieve reacties zal het verblijf wel ok zijn.Ik elk geval is de ligging van het pension zeer centraal. Het had misschien wel gemakkellijk geweest moest er gelegenheid geweest zijn om te ontbijten.In elk geval bedankt om te reageren ,en op voorhand bedankt om iets te laten weten over jullie ervaring in Barcelona.Mvg Marianne

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4