Hotel Expo

73 reviews over Hotel Expo in het Nederlands

Nooit meer

Udinga,
24-10-2018

Een badkamer met schimmel veel schimmel , een stopcontact op de vloer wat er half bij hing in de kamer, het was de enige contact om je telf op te laden voor een 3 persoons kamer. Hotel moet snel gerenoveerd worden. Ontbijt was goed. 😟🤭🤭🤭🤭

bloedheet en gehorig

patricia
9-11-2016

Ligging prima vlakbij Arena en fonteinen. De kamers zijn karig ingericht maar 1 stoel, te weinig stopcontacten voor gsm en camera's. Het is zeer heet op de kamer en de airco geeft ook alleen warme lucht. Badkamer is oké. Kamers zijn ook gehorig. Ontbijt is uitstekend voldoende keus.

Dit hotel ligt dichtbij het trainstation Sants Barca. Vanaf hier ben je binnen half uurtje, rechtstreeks, op het vliegveld El Prat. Ook de stad is dichtbij, op 10 min lopen van Pl. Espanya en op 200mtr ligt een metrostation waarmee je binnen 5 minuten op de Ramblas bent. Ontbijtbuffet zou ik in het hotel bijboeken. Bij touroperator kost een ontbijt 13 euro p.p. per dag. In het hotel zijn dagelijks aanbiedingen als het om het ontbijt gaat. Toen wij er waren was het 8,50 p.p. (Zie foto's). Zeer uitgebreid, lekker, ook glutenvrije producten en 'dieet' producten en vers fruit. Zeer vriendelijke personeel. Zwembad was helaas niet open toen wij er waren, dakterras wel. Heerlijk vertoeven daar. Kamers zijn schoon en netjes, elke dag schone handdoeken. De hoofdkussens zijn wel erg slecht/slap/plat. Als je last van je nek hebt: neem je eigen kussen mee. Kamers zijn ook vrij gehorig... De airco is per kamer te regelen. Dit hotel is zeker een aanrader!!!!

Vakanties.nl

Een prima centraal gelegen hotel

Hans
7-8-2013

Wij zijn 30 juli t/M 04 augustus in dit hotel geweest. Prima ligging tov het station Sants dat een knooppunt van trein ( vliegveld) en metro is.

Hotel is zakelijk ingericht maar een leuke sfeer kamers zijn wat gedateerd misschien maar wel superschoon elke dag verschoning van baddoeken en schoonmaak. Op de 9e verdieping in gezellige bar in de openlucht met een geweldig uitzicht met een trap bereik je het zwembad voor een opfrisser

Super hotel

pretpet
20-7-2013

Voor het eerst naar barcelona geweest. Vertrek vanaf Rotterdam. Bij aankomst op vliegveld barcelona de trein gepakt en met een paar haltes stap je voor het expo hotel uit. Kosten 1 euro p.p. Vriendelijk ontvangst. Nette schone kamer.Elke dag schone handdoeken. Airco deed het niet maar we kregen gelijk een andere kamer. 's Avonds toen we terug op de kamer kwamen stond er een schaal vers fruit en een fles water met 2 glazen met een brief sorry voor het ongemak, Super attent ! Op het dak een simpel zwembad maar na een dag slenteren een aangename afkoeling. Mooi uitzicht. Winkelcentrum arena op loopafstand. De metro voor de deur.We zijn 4 dagen geweest en zijn naar de ramblas geweest het gaudi park, sacra de familia, de fonteinen van montjuic, het stadion van barcelona. En dan is er nog zo veel meer om te zien of te doen dus we gaan zeker terug en dan is het expo hotel het ideale hotel. Het is 's avonds wel een stille omgeving , geen uitgaansgelegenheden voor de jeugd.

Prima hotel met zwembad op het dak! Aanrader!

Rogier_Anneke
22-8-2012

Prima hotel, ligt vlakbij treinstation waar je rechtstreeks naar het vliegveld kan. 2 metrohaltes zijn dichtbij, een paar haltes tot de Ramblas. Op loopafstand van Place d'Espanya, winkelcentrum Arena en de fonteinen van Montjuic. Lobby is heel modern, kamers zijn goed, misschien beetje saai. Geen gratis Wifi in hotel. Ontbijt kun je daar boeken, kost dan ong. € 8,00, veel keuze en lekker. Je kan per dag bepalen of je daar wil ontbijten. Dakterras met klein zwembad. Zwembad is wat verouderd maar dakterras is super, met ligbedden en zon tot 20.00 uur, lekker relaxen na het lopen in de stad. Mooi uitzicht op de Montjuic. Op Place D'Espanya zit het winkelcentrum Arena met op de bovenste etage leuke restaurants met een prachtig uitzicht over de stad en de fonteinen van Montjuic.

Ongeveer 20 min fietsen naar de Ramblas.

Schitterend hotel

Marjan Rapstok-Martijnse
4-5-2012

Nog nooit zo'n uitgebreid en goed ontbijt meegemaakt.

Zeer vriendelijk personeel.

Zwembad op het dak, geweldig uitzicht.

goed hotel, mooi uitgangspunt

Gerrit en Dinie
28-4-2012

Verblijf Hotel EXPO met een goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel Expo ligt nabij (200 mtr) van Station Sants. Trein van Vliegveld (El Prat ) naar dit treinstation kost 3,60 euro en duurt ong. 20 minuten.

Vriendelijke ontvangst, geven info over metro en toeristische bus met kortingsbonnen (gewoon doen, hebben wij ook gedaan).

Met de metrolijn 3 (halte Tarragona op 250 meter) rechtstreeks naar de 3 halte's van de RAMBLA. Metrolijnen heel overzichtelijk. 10 rittenkaart kost 9,60 euro.

De open toeristische bus ( 2 dagen met korting voor 27 euro) brengt je langs alle bijzonderheden. Uitstappen en na je bezichtiging terug naar de halte en weer opstappen naar de volgende bezienswaardigheid. 3 verschillende route's en je kunt op de route ook overstappen.

Zeer centrale lokatie

cees en yvon
28-11-2011

Expo Hotel Barcelona : 07:00 vertrek Rotterdam. In hotelkamer 10:00 uur

Zeer centraal gelegen naast Sants station met een direkte trein naar terminal 2 luchthaven Barcelona.Uiterst vriendelijk personeel , schone kamers, perfekt ontbijt. 2 metro stations minder dan 5 minuten lopen.

Arena het prachtige nieuwe shopping centre gebouwd als een arena.

met op de bovenste etage rondom restaurants en een schitterend uitzicht over Barcelona ook op 5 minuten lopen Kortom wil je snel over al zijn in Barcelona met een goede service in je hotel : Expo aanbevolen door twee vaste Barcelona reizigers

Goed verzorgd

emma
30-10-2011

"Expo Hotel", goed verzorgd, vriendelijk, centraal gelegen bij bus,trein, bezienswaardigheid, toeristenbus en metro en supermarkt.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Expo in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.