Hotel Eurostars Monumental

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Monumental voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Eurostars Monumental

• 9Jan Jansen14-07-2014

Super leuk hotel midden in de stad

Zeer mooie kamer, geen last van de drukke straten en mooi ingericht. Elke dag schone handdoeken. Heerlijk zwembad op het dak van het hotel, je hebt een mooi uitzicht over de stad. Vooral, leuk om 's avonds eens te proberen. Het personeel is zeer behulpzaam en spreekt goed Engels. Wij hadden een transfer nodig naar het vliegveld, dit werd keurig geregeld door de vriendelijke dame bij de receptie. Het hotel ligt vlak bij Parque del Retiro waar je heerlijk kunt ontspannen. Ik zou dit hotel bij iedereen aanraden!

• 8Mieke18-04-2012

Goed Hotel in centrum, zijstraat Rambla

Goed hotel in cetrum van Barcelona, dichtbij de haven en strand.Een aanrader.

Met vrienden

• 7ckstiens30-07-2011

Prima hotel in centrum Barcelona

Hotel in zijstraatje van Ramblas. Prima uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Had een uitstekende kamer aan straatzijde, 4e verdieping. Heb goed kunnen slapen, ondanks rumoer in straat. Dit rumoer was overigens een van de avonden een waar volksfeest waar we zelf nog aan hebben mee gedaan, omdat we er verbleven ten tijde van winst Champions League door Barcelona. Service was goed, niet uitzonderlijk.

Zakelijk

• 8Hans06-06-2010

Geweldig hotel, kom graag terug

we hadden een kamer op vijfde verdieping, met een mooi terras, tegenover Palau Guell en een mooi uitzicht op het dak van dit gebouw. Kamer was schoon, bij aankomst stond er een bord met vers fruit. koffers keurig naar kamer gebracht. Personeel was zeer vriendelijk, kamers keurig bijgehouden. Lawaai aan de straatkant viel reuze mee, we hebben de hele nacht met terrasdeuren open geslapen.

• 8Erzsi20-09-2009

Prima hotel in centrum

Een hotel in het centrum van een stad heeft voordelen en nadelen en dat geldt uiteraard ook voor hotel Gaudi. Nadelen zijn: 's Avonds en in de kleine uurtjes geluidsoverlast. Niet alleen van laat uitgaanspubliek, maar ook van auto's die het vuilnis ophalen. Maar ja, dan is de stad de volgende dag weer schoon. Oordopjes zijn dus wel aan te bevelen. Voordelen zijn: Je zit midden in de stad (50 meter vanaf de Ramblas). Taxi's rijden af en aan en ook zijn er drie metrostations binnen loopafstand. Hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Koffers worden naar de kamer gebracht en ook in een kamer veilig gesteld wanneer u uw kamer moet verlaten en pas 's avonds naar huis toe gaat. De kamers en de badkamers zijn niet groot, maar wel goed ingedeeld. En.... wat belangrijk is, ze zijn en worden goed schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Er zijn rook- en niet-rookkamers en in de benedenbar mag ook nog worden gerookt.

• 10jaap van dam19-08-2008

Perfect hotel.

De bediening is vrolijk en zeer klantgericht. De stad is uiteraard prachtig en gezellig.

Familie

• 6C de Vries15-06-2008

Het hotel ligt pefect voor het maken van uitstapjes door de gehele stad. Maar omdat het in een zijstraat ligt heb je er geen last van de herrie van de Rambla. Helaas is er voor ons een negatief kantje aan het bezoek. Er zijn in de buurt wel zakkenrollers actief. DUS LET OP OOK DICHTE TASSEN ZIJN NIET VEILIG.

• 8R.Huisman04-06-2008

Zeer leuk Hotel, Nette bediening, aanrader als je een paar dagen naar Barcelona wil. gelegen vlak aan de ramblas.

• 7R.J. Korevaar03-04-2008

Goed middenklasse hotel, zeer gunstige ligging en een zeer goede service!!!

• 9L.v.d. B15-03-2008

Een prima hotel dicht bij de Ramblas, vriendelijk personeel. Koffers werden direct naar de kamer gebracht. we mochten de kamer al 3 uur eerder in! Goed ontbijtbuffet, zeer uitgebreid. prima schone kamers. Iedere dag schone bedden. Mooie flatscreen aan de muur. Mooie gerenoveerde badkamer met ligbad. Na uitchecken worden de koffers op kamernr in een afgesloten ruimte bewaard. Wel kn je nog gebruik blijven maken van de faciliteiten van het hotel.

Met vrienden

0 tips over Hotel Eurostars Monumental

0 vragen over Hotel Eurostars Monumental

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad

• Afstand tot strand2 km

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald