Hotel Eurostars Cristal Palace

7.5Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Cristal Palace voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

15 reviews over Hotel Eurostars Cristal Palace

• 8MK02-09-2011

Prima hotel!

Zeer centraal, op 5 minuten loopafstand van Plaza de Cataluna. Fijne kamer, goede bedden en douche. Geen balkon. Ontbijt was hectisch, personeel liep te stressen. Niet geluncht of gedineerd. Kluis prima te regelen. Mooie tv, goede minibar. Pinautomaat buiten naast de deur. Mooie strakke stijl, snelle liften. Aanrader als je centraal in Barcelona comfortabel wilt verblijven!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Sonja28-07-2011

Echt een super hotel

Wij hebben een heel goede vakantie gehad, de ligging van het hotel is ideaal, we hadden een super kamer nr: 804 , dat was op de achtste verdieping, mooi zicht en groot terras!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8elles26-01-2011

Net hotel, goed verzorgd

Wij hebben erg genoten in dit hotel, elke dag werd de kamer schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Erg groot bed, die echt super lag! Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid. Zelf heb ik gluten en toen ik er naar vroeg hadden ze de volgende lekkere bolletjes en cakejes voor me geregeld, dat was echt top!! Het persoon was ook erg vriendelijk en behulpzaam! Dicht bij de metro en je loopt zo de stad in, echt een mooie stad, wij hebben in ieder geval wel genoten.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8damot08-01-2011

Sublieme ligging, middelmatig hotel

Hebben in de eerste week van januari 2011 gedurende 4 dagen in dit hotel verbleven. Houden van onze nachtrust, zaten in kamer 818 en was er muisstil 's nachts, was dus ideaal. Dit hotel is gewoonweg subliem gelegen. Alle goeie restaurants, mooie winkels en toffe lounge-(wijn)bars liggen nl. op een boogscheut van het hotel. Ook voor het ontbijt gingen wij steeds naar een of ander restaurant in de buurt, wat we dan ook enorm kunnen aanraden (€ 13,50/pers. in hotel, voor zelfde prijs alles wat je wil in een restaurant in de buurt, maar dan wel met z'n tweetjes --> ± € 6 à € 7/pers.). Passeig de gracia is de grote straat naast het hotel en zit vol met toffe (tapas)restaurants en bars. Ramblas vonden wij persoonlijk iets minder, gezien de kwaliteit van eten/drinken daar een stuk lager lag. Aan te raden restaurants zijn : Brown (iets duurder maar lekker), Txapela (tapas !!!), La Botiga (kaart), Bosgues (op La Rambla), Les Quinze Nits a/h Placa Reial. Heel slecht gegeten in Farga Delicato !!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Natalie10-11-2010

Zeer centraal, toch rustig en net gerenoveerd

De foto's op Zoover zijn niet correct meer, vorig jaar is het hotel gerenoveerd en is nu uitstekend verzorgd. De ligging is zeer centraal, in een zijstraat van de Passeig de Gracia, vlakbij Plaza de Catalunya, en in de directe omgeving van vele winkels en uitgaansmogelijkheden.

Zakelijk gereisd in augustus 2010

• 8chantal prijs26-04-2008

schoon en net hotel, goede service en zeer vriendelijk personeel. Centrale ligging en op korte loopafstand van de bussen en metro. Een echte aanrader voor een korte stedentrip!

Gereisd met familie in april 2008

• 6J. Olij21-02-2008

Gratis internet in de foyer. Excellente bedden. Uitstekend ontbijtbuffet. Verder is het een saai zakenhotel en eigenlijk iets teveel in een dure buurt, waardoor de echt leuke terrasjes net uit de buurt zijn.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7Jan30-11-2007

Dit 4 sterren hotel is precies op het 4 sterren niveau. De kwaliteit en netheid van de kamers en de publieke ruimtes zijn prima. De kamers zijn iets kleiner dan verwacht, maar prima voor een europees hotel in de binnenstad. Het ontbijt wat goed, maar niet overdreven. de broodjes waren steeds niet goed gaar. de bediening deed zijn best om het buffet op peil te houden ondanks de vele gasten. De locatie is fantastisch, vlakbij het Plaza Catalunya en het door Gaudi ontworpen Casa Battlo. De taxiprijs van het vliegveld naar het hotel met twee koffers was €28 op een rustige zaterdagmiddag en €21 terug naar het vliegveld in de dinsdagavondspits.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7jolande19-09-2007

Mooie kamers, personeel erg behulpzaam bij het verzoek om een andere kamer omdat de toegewezen kamer naast de lift was. Enorm gehorig in de kamers, niet leuk als je buren midden in de nacht binnenkomen op hoge hakken en besluiten nog een douche te nemen! Perfecte ligging om de stad (lopend) te verkennen.

Gereisd met familie in januari 2007

• 8M. Giele23-07-2007

Perfecte ligging; steenworp afstand van de Ramblas. Mooie verzorgde kamers. Goed ontbijtbuffet, alleen jammer dat het personeel (schoonmakers) geen woord engels spraken.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Eurostars Cristal Palace info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand< 25 m

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats