Hostel Europa **

Hostel Europa **

7,1

8 reviews over Hostel Europa in het Nederlands

Mooi gelegen en schoon hostel aan de Ramblas

Songa Jansen, 12-1-2018

Heel prima hostel met kamers alsof je in een hotel slaapt. De mensen zijn er erg aardig en behulpzaam. Ook erg voordelig dat je midden in het centrum aan de Ramblas zit. Alles is op loopafstand te bereiken.

Barcelona is fantastisch

Bien van Sprang, 25-6-2016

Hostel Europa is oud maar schoon! En ligt heel centraal

Top hotel, schoon, rustig, vlak bij metro en mooi

Bep & kids, 30-3-2016

Weinig te zeuren. Mooie schone ruime kamers met n heerlijke badkamer, bad en douche met harde straal. Bijzonder rustig. Ondanks t feit dat t hotel buiten t centrum ligt (wel dicht bij de luchthaven) echt aan te raden. Er ligt ook n mooi winkelcentrum aan de overkant.

Super gelegen!! (reisadviseuse)

Inge, 5-11-2010

Ben een reisadviseuse!! Zijn hier van 26-10-2010 voor 4 dagen gebeleven. Vriendinnen uitje, zeer geslaagd! Super locatie, in een zijstraat direct aan de ramblas gelegen. In ee straat naast Plaza de Reail. Het is wel zo dat je geen luxe mag verwachten van een Hostal, maar elke dag schone handdoeken! Grote slaapkamer incl. badkamer. Deze was ook naar behoren, gewoon schoon.

Service was ook goed, hadden het enig koud en vroegen naar extra dekens. Deze werden per direct naar de kamer gebracht.

Een aanrader is een fietstocht te maken, je ziet veel meer van barcelona dan de toeistische bezienswaardigheden (bijv. Cruising Barcelona).

goedkoop, centraal, vies

Mark, 18-11-2009

Wij betaalden 44 euro per nacht, simpele (vieze) kamer met toilet en douche.

In een zijstraat van de Ramblas. Wil je goedkoop en centraal ergens slapen en mag het wat vies zijn dan is dit je adres.

Wil je service, rust, luxe, NIET hiernaar toe.

Nooit meer terug!

Robbert, 28-4-2009

Ik ben met vriend en zijn familie naar dit hostel gegaan. Eigenlijk was alleen de prijs en de ligging goed. De nachtportier heeft ons meerdere malen met de dood bedreigd en is een van ons met een stroomstok te lijf gegaan. We hebben aangifte gedaan en de politie heeft al meerdere klachten over die man gehad. We zijn meteen vertrokken en waren erg geschokken.

De ligging is meteen aan de ramlas en daardoor erg centraal. Als u van rust houdt is dit geen aanrader omdat er constant dronken mensen door de straten lopen die erg veel overlast geven.

Er is geen mogelijkheid om iets te eten wat we trouwens ook niet gewild hadden. De kamers waren ook erg vies. Van remsporen in de toilet tot natte lakens. Wij hadden een iets duurdere kamer waardoor wij een eigen badkamer met wc hadden. Sommige mensen moesten helaas ook een badkamer delen die ook niet schoon was.

Een echte domper op de leuke vakantie waar we hard gewerkt voor hebben. Jammer, want Barcelona is toch een prachtige stad.

Hotel waar je als jongere goed kan vertoeven

Stevens, 5-5-2008

Hotel waar je als jongere goed kan vertoeven. De mensen die wat meer luxe en hygiene wensen, beveel ik dit hotel niet aan. Let-op er zijn namelijk ook kamers waar men gebruik moet maken van een gemeenschappelijke toilet en douche.

deze hostal hadden wij uiteindelijk gevonden in een zijstraatje vd ramblas, perfecte ligging, daarom betaalden wij als koppel 62 euro voor deze oververhiite, kleine, lawaaierige slaapplaats.er waren gaten langsheen de deur, zodat je precies op de gang sliep!

geen ontbijt mogelijk, wel 2 propere handdoeken en een douche op de kamer.en een lift!die we hele nacht hebben gehoord, zo'ne ouderwetse )

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Europa in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Europa scoort een 7.05 uit 10 op basis van 8 reviews.